Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

FFS! Har fortfarande problem med idioten som mailade chefen att jag hade samarbetsproblem. Det måste vara en av de jobbigaste personerna jag stött på! Otydlig, extremt långsam och skitdålig på att förklara saker och ting. Vem har samarbetsproblem egentligen? 🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är skönt med en bra replokal.. Vi hade det uppe i norrland innan jag flyttade... Vi hade egen ingång, eget kök, eget dusch och toalett. Eget allt...lixom.......Dessutom så var lokalen bredvid en kabeltillverkning så när vi behövde nya kablar.. så gick vi dit... Men nu när jag har flyttat så har jag ingen egen replokal... *snyft* ... Har ingen att spela med heller. Guuuuud va...ghey. Roligare att spela tillsammans med någon/några. När vi karlar gör saker tillsammans.... lixom. Fast helst ska det va brudar... Fast det beror på. Men när vi spelade där uppe i norrland... så hade vi......... roligt. Fikade mest. Så när vi repade...haha.... så repade vi egentligen inte... hahaha.... vi va på kafferep HAHAHAHAhahaha...haha.....hah.......hmmm.........

Kontentan: En bra replokal är A och O.

...eller nått. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är skönt med en bra replokal.. Vi hade det uppe i norrland innan jag flyttade... Vi hade egen ingång, eget kök, eget dusch och toalett. Eget allt...lixom.......Dessutom så var lokalen bredvid en kabeltillverkning så när vi behövde nya kablar.. så gick vi dit... Men nu när jag har flyttat så har jag ingen egen replokal... *snyft* ... Har ingen att spela med heller. Guuuuud va...ghey. Roligare att spela tillsammans med någon/några. När vi karlar gör saker tillsammans.... lixom. Fast helst ska det va brudar... Fast det beror på. Men när vi spelade där uppe i norrland... så hade vi......... roligt. Fikade mest. Så när vi repade...haha.... så repade vi egentligen inte... hahaha.... vi va på kafferep HAHAHAHAhahaha...haha.....hah.......hmmm.........

Kontentan: En bra replokal är A och O.

...eller nått. :rolleyes:

Du hade kunnat dragit nån vits med "kablar" och "rep" också.

7.5/10

Link to comment
Dela på andra sajter

Vuxna män har roligt tillsammans? Absolut! Fast vi har ju även en brud i bandet, så det blir inte helgrabbigt. :rolleyes:

Nu ska vi fan repa tre dagar i veckan minst! 😄 Vi ska bli störst, bäst och vackrast. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...