Pazo Postat 30 juni 2008 Postat 30 juni 2008 Jag kanske ska cykla. Lär ta en dryg halvtimme. Mil till jobbet då typ?
Micke H Postat 30 juni 2008 Postat 30 juni 2008 If you hate haters, you must hate yourself for hating haters , right?
Dingbats Postat 30 juni 2008 Postat 30 juni 2008 Jag kanske ska cykla. Lär ta en dryg halvtimme. Mil till jobbet då typ? venne
Neosus Postat 30 juni 2008 Trådstartare Postat 30 juni 2008 😄 😄 Om en timme är det Scrubs på sexan. 🙂 😛
Pazo Postat 1 juli 2008 Postat 1 juli 2008 ooooohhh... Bajjenödig och båda toerna upptagna med folk som duschar
Micke H Postat 1 juli 2008 Postat 1 juli 2008 FFS! Har fortfarande problem med idioten som mailade chefen att jag hade samarbetsproblem. Det måste vara en av de jobbigaste personerna jag stött på! Otydlig, extremt långsam och skitdålig på att förklara saker och ting. Vem har samarbetsproblem egentligen? 🤪
Dingbats Postat 1 juli 2008 Postat 1 juli 2008 YES Skrev precis en grym låt! 🙂 JAG ÄLSKA RMIG SJ ÄLVOR DANSAT I SKOOOOOGEN
Micke H Postat 1 juli 2008 Postat 1 juli 2008 Vart i nya replokalen idag, och lastat dit stärkare och shit! Ska ta fina bilder imorrn! 🙂
Micke H Postat 2 juli 2008 Postat 2 juli 2008 Haha, såklart glömde jag kameran. 😆 Jaja, ska dit imorgon också, DÅ tar jag foton. 😆
Dingbats Postat 2 juli 2008 Postat 2 juli 2008 How much should should a should chuck chuck, if a should chuck should chuck should? How much tjack should a tjackchuck tjacka, if a tjackchuck should tjacka tjack?
Neosus Postat 2 juli 2008 Trådstartare Postat 2 juli 2008 Det är skönt med en bra replokal.. Vi hade det uppe i norrland innan jag flyttade... Vi hade egen ingång, eget kök, eget dusch och toalett. Eget allt...lixom.......Dessutom så var lokalen bredvid en kabeltillverkning så när vi behövde nya kablar.. så gick vi dit... Men nu när jag har flyttat så har jag ingen egen replokal... *snyft* ... Har ingen att spela med heller. Guuuuud va...ghey. Roligare att spela tillsammans med någon/några. När vi karlar gör saker tillsammans.... lixom. Fast helst ska det va brudar... Fast det beror på. Men när vi spelade där uppe i norrland... så hade vi......... roligt. Fikade mest. Så när vi repade...haha.... så repade vi egentligen inte... hahaha.... vi va på kafferep HAHAHAHAhahaha...haha.....hah.......hmmm......... Kontentan: En bra replokal är A och O. ...eller nått. ☺️
Dingbats Postat 2 juli 2008 Postat 2 juli 2008 Det är skönt med en bra replokal.. Vi hade det uppe i norrland innan jag flyttade... Vi hade egen ingång, eget kök, eget dusch och toalett. Eget allt...lixom.......Dessutom så var lokalen bredvid en kabeltillverkning så när vi behövde nya kablar.. så gick vi dit... Men nu när jag har flyttat så har jag ingen egen replokal... *snyft* ... Har ingen att spela med heller. Guuuuud va...ghey. Roligare att spela tillsammans med någon/några. När vi karlar gör saker tillsammans.... lixom. Fast helst ska det va brudar... Fast det beror på. Men när vi spelade där uppe i norrland... så hade vi......... roligt. Fikade mest. Så när vi repade...haha.... så repade vi egentligen inte... hahaha.... vi va på kafferep HAHAHAHAhahaha...haha.....hah.......hmmm......... Kontentan: En bra replokal är A och O. ...eller nått. Du hade kunnat dragit nån vits med "kablar" och "rep" också. 7.5/10
Micke H Postat 2 juli 2008 Postat 2 juli 2008 Vuxna män har roligt tillsammans? Absolut! Fast vi har ju även en brud i bandet, så det blir inte helgrabbigt. Nu ska vi fan repa tre dagar i veckan minst! 😄 Vi ska bli störst, bäst och vackrast. 😄
Recommended Posts