Pazo Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 😛 Det finns massor jag skulle vilja plugga. Egentligen jag också! Men när det kommer till det hela så skriver jag nog hellre rapporter än uppsattser så det blir något naturvetenskapligt/tekniskt jag lutar mig mot. Sen äre väl bara civilingenjörsgrejer som kan ge roliga jobb tycker jag.. så då hamnar man där 😏
Fidden Postat 20 juni 2008 Postat 20 juni 2008 Min midsommar: Vaknade 7, trots att jag stängt av klockan och dessutom inte sovit mer än 6 timmar. Gick ut och gick en sväng efter frukosten. Slösurfade fram till lunch. Åt lunch. Pasta och makrill i tomatsås. Sprang till hemköp när jag märkte att de skulle stänga 13 idag. Tittade på lite komediserier på TV. (vänner, dharma & greg etc.) Gick ut och sprang en halvmil. Gick halvbra. Var tänkt att bli två varv, men gick ut för hårt. Drack en energi/proteindrink. (äggvitor, rågflingor, banan, mjölk, lite linfrön och cashewnötter) Somnade framför scrubs. Skrubbade potatis och lade i en kastrull, samt plockade fram en burk sill. Lyssnade på kokande potatis. Tja. där är jag nu. Det händer helt enkelt inget spännande idag. Min kompis är sjuk.
Micke H Postat 20 juni 2008 Postat 20 juni 2008 Min midsommar:Vaknade 7, trots att jag stängt av klockan och dessutom inte sovit mer än 6 timmar. Gick ut och gick en sväng efter frukosten. Slösurfade fram till lunch. Åt lunch. Pasta och makrill i tomatsås. Sprang till hemköp när jag märkte att de skulle stänga 13 idag. Tittade på lite komediserier på TV. (vänner, dharma & greg etc.) Gick ut och sprang en halvmil. Gick halvbra. Var tänkt att bli två varv, men gick ut för hårt. Drack en energi/proteindrink. (äggvitor, rågflingor, banan, mjölk, lite linfrön och cashewnötter) Somnade framför scrubs. Skrubbade potatis och lade i en kastrull, samt plockade fram en burk sill. Lyssnade på kokande potatis. Tja. där är jag nu. Det händer helt enkelt inget spännande idag. Min kompis är sjuk. Känner igen det där. Lägg bara till att jag och sångaren åkte till replokalen, och upptäckte att det var stängt, trots att det aldrig behövs någon där för att hålla det öppet...så vi åkte hem till mig och kollade på School of Rock. Dessutom käkade vi kokt korv med bröd som midsommarmat. 🙂 Allt krut lades på fyllan igår istället.
Neosus Postat 20 juni 2008 Trådstartare Postat 20 juni 2008 virrepinne blev det här. dock bara ett glas... 🙂
Micke H Postat 21 juni 2008 Postat 21 juni 2008 vaken en midsommarnattdröm två fylliga bröst en pipig röst slag med kudde halvnaken med kläder i famnen kylig morgonluft blott ett klösmärke på bröstet återstår hela min själ blottar sig för att kunna återge tre enkla ord "damn you, jägermeister!"
Micke H Postat 21 juni 2008 Postat 21 juni 2008 Jag blev inblandad i en midsommarfest längre ner på gatan. Fast det gick kanske inte så illa som jag antydde... 😐
Pazo Postat 21 juni 2008 Postat 21 juni 2008 Fyyyfaaaaan va trött jag är! Sov på världens sämsta plats!. en bänk inne i båten som var flr kort
Micke H Postat 21 juni 2008 Postat 21 juni 2008 Beställde Opeths nya skiva alldeles nyss, och kan inte bestämma mig för om jag ska ladda ner och provlyssna eller vänta tills det kommer. Jag vet att det blir roligast att höra det för första gången när skivan kommer, men damn! Jag är så jävla otålig!!!
Pazo Postat 21 juni 2008 Postat 21 juni 2008 Beställde Opeths nya skiva alldeles nyss, och kan inte bestämma mig för om jag ska ladda ner och provlyssna eller vänta tills det kommer. Jag vet att det blir roligast att höra det för första gången när skivan kommer, men damn! Jag är så jävla otålig!!! Du lär ju vänta!
Overkill Postat 21 juni 2008 Postat 21 juni 2008 Band of Horses är sjukt underskattade. Cease to Begin-skivan är faktiskt grymt bra.
Micke H Postat 21 juni 2008 Postat 21 juni 2008 Helt plötsligt skäms jag inte längre över Sveriges förlust mot Ryssland. Jävlar vad bra de spelade, helt sjukt! Dom slog precis laget som vann dödens grupp! Hur fan gick det till?
Pazo Postat 21 juni 2008 Postat 21 juni 2008 Redan? ☺️ Vadå redan! Känt till den i flera år! DÄRAV: Oslagbar. alltid lika djävlala kul 😛
Overkill Postat 22 juni 2008 Postat 22 juni 2008 ost är så jävla gott! vanlig hushållsost eller prästost och bara äta äta äta äta äta 😆
Recommended Posts