Fidden Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 (redigerat) Egentligen, är inte allt som finns naturligt? Eftersom det finns borde det ju vara naturligt eftersom det har gått att skapa med naturliga medel oavsett vad det är. vadå, så typ allt syntetiskt är naturligt för att det består av grundämnen? Redigerat 19 juni 2008 av Fidden
Overkill Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 Egentligen, är inte allt som finns naturligt? Eftersom det finns borde det ju vara naturligt eftersom det har gått att skapa med naturliga medel oavsett vad det är. vadå, så typ allt syntetiskt är naturligt för att de består av grundämnen? Jag vet inte... Men allt som finns borde ju vara naturligt eftersom det finns. Onaturligt borde ju saker som inte finns vara.
Overkill Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 (redigerat) Dingbats: Ja, precis. De flesta partier som är enfrågepartier vill ju inte bilda regering. Miljöpartiet var väl också så från början men blev sedan ett "vanligt" parti med miljö som hjärtefråga. På tal om kontrollsamhälle så läser jag för tillfället 1984 av George Orwell. Redigerat 19 juni 2008 av Overkill
Fidden Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 det är lite som douglas adams-logiken, typ sannolikheten att exempelvis en resårmadrass förekommer naturligt är ohyggligt liten, men eftersom universum är ännu mer ohyggligt stort, så är sannolikheten att resårmadrasser lever och frodas någonstans i universum = 1.
Overkill Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 Fast den jag läser är nog någon nedkortad variant eller nått för den är på typ 60 sidor och enligt Wikipedia är den 326 sidor.
Fidden Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 Egentligen, är inte allt som finns naturligt? Eftersom det finns borde det ju vara naturligt eftersom det har gått att skapa med naturliga medel oavsett vad det är. vadå, så typ allt syntetiskt är naturligt för att de består av grundämnen? Jag vet inte... Men allt som finns borde ju vara naturligt eftersom det finns. Onaturligt borde ju saker som inte finns vara. fast bara för att människan lärt sig göra vissa saker, blir det ju inte naturligt för det. Naturliga saker känns mer som sånt som man kan rent instinktivt. Typ bajsa. äta. knulla. dvs inte bygga en fabrik med 23 olika produktionsrobotar. smälta järnmalm och forma till förbränningsmotorer. borra sig ner långt under jordytan för att hitta olja. eller?
Overkill Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 Jag fick svar från Popmatters nu: "I'm intrigued, though, by what you might be able to write about regarding Swedish youth culture. If you can put a specifically Swedish spin on the perception of American indie music, that could be interesting." Ptja, kan bli svårt... Men vore sjukt grymt.
Dingbats Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 Fast den jag läser är nog någon nedkortad variant eller nått för den är på typ 60 sidor och enligt Wikipedia är den 326 sidor. Meh! Läs den riktiga istället!
Overkill Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 Fast den jag läser är nog någon nedkortad variant eller nått för den är på typ 60 sidor och enligt Wikipedia är den 326 sidor. Meh! Läs den riktiga istället! Jag vet! Men de hade bara den korta varianten på bibliotekets engelska avdelning. Får läsa den riktiga senare. Efter 1984 ska jag nog läsa "Of Mice And Men" av Steinbeck.
Neosus Postat 19 juni 2008 Trådstartare Postat 19 juni 2008 Efter 1984? ...det är 2008 nu. 😉😉😮 va roligt...
Micke H Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 Jag hade hemma, som mina föräldrar berordrade mig att göra mig av med, på vad sätt jag själv ville. 😳 Sen utgång. 😎
Dingbats Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 Jag hade hemma, som mina föräldrar berordrade mig att göra mig av med, på vad sätt jag själv ville. 😳 Sen utgång. 😎 Bor du hemma?
Fidden Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 Jag hade hemma, som mina föräldrar berordrade mig att göra mig av med, på vad sätt jag själv ville. 😳 Sen utgång. 😎 Bor du hemma? var ska man annars bo?
Dingbats Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 Jag hade hemma, som mina föräldrar berordrade mig att göra mig av med, på vad sätt jag själv ville. 😎 Sen utgång. 😎 Bor du hemma? var ska man annars bo? Hos en knarkarkompis i en husvagn? Nej, men du fattar 😳
Micke H Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 Ja, jag bor fortfarande hemma. Ska flytta hemifrån så snart min provanställning börjar. 😳 Men jag är inte ofta hemma numera egentligen. Behöver verkligen något eget...jag undviker ofta att vara hemma.
Dingbats Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 Okej 😳 Jag kommer nog också bo hemma när jag är 21, känner på mig att jag kommer flytta ut rätt sent.
Overkill Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 Jag tycker det är fult med folk som har vikt upp kragarna på skjortor.
Dingbats Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 Vad ska du göra efter gymnasiet, Dingbats? Vet inte riktigt, kanske ska plugga lingvistik. VILL INTE JOBBA
Overkill Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 Jag skulle vilja plugga engelska. fast jag vettefan vad det skulle ge för jobb sen. 😄
Dingbats Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 Engelskalärare! Jag har Lay your love on me på huvet och det SUGER. Men gonatt hörrni!
Pazo Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 Lärare skulle inte jag heller vilja bli. Jag ska ju liksom jobba med musik! plugga gör jag bara för de behövs utifall att 😛
Recommended Posts