Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Fyyyfaaaaan vad sliten!

Bet mig som fan på tungan igår också när jag tugga tuggummi! Spottade blod å allt 😄

Annars vare så jävla kul hela grejen! Mobilen blev utanbatterier mä så jag har tre nummer skrivna på vaden med en fet spritpenna! haha.

och RATM!!! Fyyyyyfaaaaaan va bra! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Om vi provar att angripa problemet matematiskt.

Om vi grovt uppskattar att varje person i genomsnitt spenderar 20 minuter av sin vakna tid varje vecka med att onanera, och att den vakna tiden är 16 timmar, får vi att onaneringskvoten är ~ 0,00298. Det går 2000 elever på min skola, runt hälften är tjejer, och säg att en femtedel av dem är rätt attraktiva. Det ger att sannolikheten att minst en av dem onanerar vid ett givet tillfälle är 200 * 0,00298 ~= 0,59524. Låt oss för enkelhetens skull anta att en tjej i genomsnitt tänker på mig vid de tillfällena var 200:e gång. Det ger en sannolikhet på ~ 0,00298, eller 0,298% att en tjej onanerar och tänker på mig vid ett givet tillfälle. Det motsvarar cirka 20 minuter i veckan.

Nåt att tänka på. Kanske 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Om vi provar att angripa problemet matematiskt.

Om vi grovt uppskattar att varje person i genomsnitt spenderar 20 minuter av sin vakna tid varje vecka med att onanera, och att den vakna tiden är 16 timmar, får vi att onaneringskvoten är ~ 0,00298. Det går 2000 elever på min skola, runt hälften är tjejer, och säg att en femtedel av dem är rätt attraktiva. Det ger att sannolikheten att minst en av dem onanerar vid ett givet tillfälle är 200 * 0,00298 ~= 0,59524. Låt oss för enkelhetens skull anta att en tjej i genomsnitt tänker på mig vid de tillfällena var 200:e gång. Det ger en sannolikhet på ~ 0,00298, eller 0,298% att en tjej onanerar och tänker på mig vid ett givet tillfälle. Det motsvarar cirka 20 minuter i veckan.

Nåt att tänka på. Kanske 😛

Jag tänker på dig när jag onanerar. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

πρὸς τὸν ὀδόντων ἰατρὸν ἦλθον σήμερον. καὶ οὐδαμῶς ἥσθην, ἀλλ’ ὃς τὰ τῆς ἀναισθησίας φάρμακα εὕρῃ ἐκύνουν ἂν ἡδέως εἰ ἔτι εἰσεώρα τὸ φῶς.

Men Micke, för sista gången, jag har ju sagt att jag inte kan grekiska.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...