Overkill Postat 5 juni 2008 Postat 5 juni 2008 Nä precis. Känns meningslöst att prioritera den kursen då.
Pazo Postat 5 juni 2008 Postat 5 juni 2008 I universitetet finns inte sånt! finns andra steg och de gör ändå inget! HORA!
Fidden Postat 5 juni 2008 Postat 5 juni 2008 på typ läkarlinjen och psykologlinjen behöver man väl typ 20.0 och TUR för att komma in på?
Micke H Postat 5 juni 2008 Postat 5 juni 2008 How YOU doing? Kan väl meddela att det slutade med att jag ska sova över hos bruden. 😄 Snor hennes dator ett par sekunder först bara. 🙂 Öhum, varför jag skryter om det här vet jag inte... 😄
Micke H Postat 5 juni 2008 Postat 5 juni 2008 🙂 Fast det är inte på det sättet som det låter. Vi sitter och leker i Cubase, och det råkade bli sent, så hon föreslog att jag skulle sova över. Nothing more, nothing less. 😄
Pazo Postat 5 juni 2008 Postat 5 juni 2008 Vet ni att overkill är skitfull! Han första fylla och allting! Så jälla fett! Reta honom imöra! 😄
Fidden Postat 6 juni 2008 Postat 6 juni 2008 Hur mår overkill idag tro? 🙂 första gången jag vart full var jag inte bakfull dagen efter. trodde jag var immun typ. gången efter kom jag inte upp ur sängen på en hel dag 🙂
Overkill Postat 6 juni 2008 Postat 6 juni 2008 jag citerade tydligen ett OC-avsnitt igår, sa "jag älskar dig" och "förlåt mig" till alla. sen spydde jag en del med och nu mår jag jävligt illa. 😛 jag förstår inte varför folk dricker om man blir bakfull. är ju definitivt inte värt det.
Pazo Postat 6 juni 2008 Postat 6 juni 2008 Vadå inte värt det! Fett värt de! Sen sa jag åt dig att inte vakna för tidigt! Det är då man blir fett bakis 😛
Overkill Postat 6 juni 2008 Postat 6 juni 2008 ja fast alla andra vaknade typ kvart i nio så då väckte dom mig
Recommended Posts