Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat

Äh, ni visade inte mig den hänsynen efter att jag gjort min sista redovisning. 🙂

Jag grattar vem jag vill, när jag vill! Så det så! 🙂

Postat

När jag vart på gymmet gjorde jag en "table reservation" på smålands nations restaurang. 🙂

Gjorde man bordsbokning och sånt så kommer man in gratis sen på klubben och kan fortsätta kvällen med fetröj! 🙂

Fan va gööttt!

Först sitta ute i solen å¨dricka öl. sen dra till smålands och äta asgood mat å inta mer alkohol. Sen RÖJJ!!!!! 😄 :D

Postat

Hade avslutning idag! 😄 Ensemblen som jag är med i i skolan spelade In the Aeroplane Over the Sea i aulan och jag sjöng! Satte den! Hade den här tröjan på mig också och efteråt kom en ganska söt tjej fram och knackade mig på axeln och vart jag hade köpt den 😄 I'm gonna get laaaaaiiiid!! 😄

Ä okej då men ändå!

Postat

men seriööööst!

Har inte tränat sedan förra tisdagen pga blodgivning, västkusthelg och tentapluggande. Idag kom jag äntligen ut i spåret, och så orkar jag bara springa 2,5 km, och får GÅ resten!

Frustrerande. Får skylla på värmen eller nåt, vilket nog är ganska vettigt... kanske borde väntat till ikväll.

Postat

Neeeeeeeeeeee 😄

Nä men det var kul att bli lite populär en stund, synd att det lär vara bortglömt efter lovet bara...

Postat
men seriööööst!

Har inte tränat sedan förra tisdagen pga blodgivning, västkusthelg och tentapluggande. Idag kom jag äntligen ut i spåret, och så orkar jag bara springa 2,5 km, och får GÅ resten!

Frustrerande. Får skylla på värmen eller nåt, vilket nog är ganska vettigt... kanske borde väntat till ikväll.

SOPPA SOPPA SOOHOOOPPAA

OOOOOOOHHHHHH SSSSOOOOOOOOOOOOOOPPPPPPPPPPPPPPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

😄

Postat

får se hur mkt jag klarar efter hultsfred den tolfte, sen dra te stockholm och gå på WTAI den 14de, hänga en dag med clara den 15de, sen dra tillbaks till småland 16de. sen begravning den 17de. sen kommer ju midsommar 20de också. 21=bakisdag, 22a Hämta min moster med familj som kommer på besök från colombia! (arlanda). Sen börjar jag jobba seriöst den 23e. 😄 inte förrän då kan jag väl börja träna seriöst igen 😄

fett värt!

Postat

Jag slutar nästa fredag. 😄 Det suger.

Fick i alla fall veta idag att jag får MVG i psykologi så jag håller mitt 20.0 ett år till. 😄

Enda jag får VG i är Idrott A men den kursen inkluderar man inte när man räknar ut medel. Anledningen till att jag "bara" får VG där är att jag inte haft uppvärming 😄 Hade ett klart fysiskt MVG, var 6 poäng ifrån MVG-gränsen på provet men nejdå... Har jag sagt att vår idrottslärare är lite konstig? 😄

Postat

Aja, idrott spelar ju ingen roll i vilket fall. Jag har IG där. Annars har jag MVG i allt utom samhälle A där jag har VG.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.