Fidden Postat 3 juni 2008 Postat 3 juni 2008 Metoden funkade inte, det som såg ut som en homozygot mutant var i själva verket en heterozygot 😮 Imorgon ska jag prova en annan metod, en ganska simpel men lite halvtråkig... /mutationsjägaren
Pazo Postat 3 juni 2008 Postat 3 juni 2008 Jag ska ta bort Justice album och slänga in Foo Fighters-låtar i min mobil! 😮 vilken hädelse!
Pazo Postat 3 juni 2008 Postat 3 juni 2008 jaa! Liksom att ta bort förra årets bästa skiva till förmån för ett bra band som jag vill lära in mig lite på!
Fidden Postat 3 juni 2008 Postat 3 juni 2008 vetefan vad man gör mot kliande... Veckans pyssel: i meningen ovan ligger ett dolt budskap, någonting man kan ha i brödet exempelvis. Svaret meddelas nästa vecka.
Pazo Postat 3 juni 2008 Postat 3 juni 2008 Hej 😮 Skulle hämta clara från jobbet! när jag hade cycklat i princip hela vägen ( bara nåra hundra meter kvar) så får jag ett sms där hon säger ett hon slutar en timma senare! Blääää. SÅ nu sitter jag och väntar ut en timmahemma hos mig 😄
Pazo Postat 3 juni 2008 Postat 3 juni 2008 Sitter och rensar mina hyllor på gamla skol-papper/uppgifter på avklarade kurser... Normalt!
Fidden Postat 3 juni 2008 Postat 3 juni 2008 fan också, då kommer du behöva precis de papprena typ imorgon. så är det alltid.
Pazo Postat 3 juni 2008 Postat 3 juni 2008 haha. Var engelskapapper! Slänger ju inget ciktigt heller utan mest bara liksom "handouts" man fått och lite anteckningar som inte är värda 😄
Pazo Postat 3 juni 2008 Postat 3 juni 2008 Idag på repet så spelade jag nog bland de bästa jag nånsin spelat... helt sjukt nice! 😄
Dingbats Postat 3 juni 2008 Postat 3 juni 2008 Hur kan man slänga gamla skolarbeten?? Det är ju sånt som är askul att kolla på sen om tio år och liksom shit vilka coola kluddar jag har gjort i marginalerna och sånt.
Dingbats Postat 3 juni 2008 Postat 3 juni 2008 Jag borde ha lagt mig för läääääänge sen... jag kommer vara så jävla trött när jag går upp vid sex.
Micke H Postat 3 juni 2008 Postat 3 juni 2008 ...va? Går alltid upp sex, går alltid och lägger mig vid tolv. 😏
Pazo Postat 4 juni 2008 Postat 4 juni 2008 Mäh, dehär var inga arbeten. och de som faktiskt var arbeten finns i datorn ändå så.
Recommended Posts