Fidden Postat 2 juni 2008 Postat 2 juni 2008 lalala, sitter vid det stängda studentcafeet på HU och pluggar. Amen för laptop och publikt trådlöst nätverk. Har tenta på torsdag, men ingen tid att plugga inför den... såvida jag inte pluggar kvällstid alltså... vilket jag försöker göra. Nyckelord: försöker.
Fidden Postat 2 juni 2008 Postat 2 juni 2008 nu sitter jag utomhus... varför är metall så hårt att sitta på.. skulle tagit med mig en kudde.
Micke H Postat 2 juni 2008 Postat 2 juni 2008 ÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN! MIN UTBILDNING ÄR SLUT! INGENTING KVAR! INGEN MER UTBILDNING!!!! 😉😮😎
Micke H Postat 2 juni 2008 Postat 2 juni 2008 Har redan fått jobb på samma företag som jag praktiserade hos. Provanställningen börjar den 1:a augusti. Men innan dess ska jag sommarjobba lite för dom också. 😉
Dingbats Postat 2 juni 2008 Postat 2 juni 2008 ÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN! MIN UTBILDNING ÄR SLUT! INGENTING KVAR! INGEN MER UTBILDNING!!!! 😉😮😎 Grattis! 😄
Fidden Postat 2 juni 2008 Postat 2 juni 2008 Grattis micke 😮 vet jag vad det är för utbildning du gått? minns iaf inte 😉
Micke H Postat 2 juni 2008 Postat 2 juni 2008 Har nog nämnt det någon gång. 😮 Utbildningen heter Interaktionsdesign. Skolan heter Nackademin, fast den ligger i Solna. 😎 Webbdesign med ett finare ord bara. 😄 Fredagen den 13:e, alternativt lördagen den 14:e ska jag ut och festa! Och fira! 😄 Ni anar inte hur skoltrött jag vart det senaste året! 😉
Fidden Postat 2 juni 2008 Postat 2 juni 2008 haha, jag gick också en KY-utbildning inom webprogrammering och lite design och grejor. Hoppas du trivs bättre med det än jag gjorde efter nåt år 🙂 Förresten heter det inte praktik. det heter LIA! 😆
Micke H Postat 2 juni 2008 Postat 2 juni 2008 Kan faktiskt inte säga att jag trivts så bra. 😆 Alltså, utbildningen i sig är väl jättebra. Skolan var det INTE! Värre skola har jag fan aldrig vart med om... Fast visst fan fick jag kontakter! Och lärde mig en del gjorde jag! Men jag önskar bara att dom skött saker och ting annorlunda...nåja, nu är det över! 🙂
Fidden Postat 2 juni 2008 Postat 2 juni 2008 det är nog ganska symptomatiskt för KY-utbildningar verkar det som...
Micke H Postat 3 juni 2008 Postat 3 juni 2008 Ähum, kan väl inte skada att lägga ut här också! Nån av er som är i Stockholm fredagen den 13:e och vill festa? 🤪
Micke H Postat 3 juni 2008 Postat 3 juni 2008 Helvete! Då får du fan vara med och festa! 😄 Förfest hemma hos mig och sedan utgång! 😄
Pazo Postat 3 juni 2008 Postat 3 juni 2008 höhö inget är ju säkert dock! och jag kommer ha polare med mig!
Recommended Posts