Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat

lalala, sitter vid det stängda studentcafeet på HU och pluggar. Amen för laptop och publikt trådlöst nätverk. Har tenta på torsdag, men ingen tid att plugga inför den... såvida jag inte pluggar kvällstid alltså... vilket jag försöker göra.

Nyckelord: försöker.

Postat

nu sitter jag utomhus... varför är metall så hårt att sitta på.. skulle tagit med mig en kudde.

Postat

Har redan fått jobb på samma företag som jag praktiserade hos. Provanställningen börjar den 1:a augusti. Men innan dess ska jag sommarjobba lite för dom också. 😉

Postat

Har nog nämnt det någon gång. 😮

Utbildningen heter Interaktionsdesign. Skolan heter Nackademin, fast den ligger i Solna. 😎 Webbdesign med ett finare ord bara. 😄

Fredagen den 13:e, alternativt lördagen den 14:e ska jag ut och festa! Och fira! 😄

Ni anar inte hur skoltrött jag vart det senaste året! 😉

Postat

haha, jag gick också en KY-utbildning inom webprogrammering och lite design och grejor. Hoppas du trivs bättre med det än jag gjorde efter nåt år 🙂

Förresten heter det inte praktik. det heter LIA! 😆

Postat

Kan faktiskt inte säga att jag trivts så bra. 😆 Alltså, utbildningen i sig är väl jättebra. Skolan var det INTE! Värre skola har jag fan aldrig vart med om...

Fast visst fan fick jag kontakter! Och lärde mig en del gjorde jag! Men jag önskar bara att dom skött saker och ting annorlunda...nåja, nu är det över! 🙂

Postat

Ähum, kan väl inte skada att lägga ut här också! Nån av er som är i Stockholm fredagen den 13:e och vill festa? 🤪

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.