Micke H Postat 1 juni 2008 Postat 1 juni 2008 - Whats your favorite beer? - An open one... - How do you know when you had too much? - I ran out...
Micke H Postat 1 juni 2008 Postat 1 juni 2008 - Do you have a drinking problem? - No, I pretty much have it figured out!
Overkill Postat 1 juni 2008 Postat 1 juni 2008 orka gå på coldplay. 😉 bättre att vänta och hoppas att de kommer till ullevi nästa sommar! Vadå vänta å komma te ullevi? 😲 De händer ju inte. Det gör de säkert! Det trodde iaf Johan Rylander på GP och han är cool. 😄
Overkill Postat 1 juni 2008 Postat 1 juni 2008 Haha. YES! CDON hade rea på dvd-boxar, bland annat säsong 4 av OC! Så den kostade bara 199 kronor. 😲
Overkill Postat 1 juni 2008 Postat 1 juni 2008 Och på något sätt har jag lyckats bränna min högra arm så den är alldeles röd medan min vänstra är helt normal. 😲
Micke H Postat 2 juni 2008 Postat 2 juni 2008 Musen känns nästan som en kroppsdel ibland... Amen!! 😉 ;) 😛
Micke H Postat 2 juni 2008 Postat 2 juni 2008 Jag har redovisning snart. Fucking jävla redovisning... 😆
Pazo Postat 2 juni 2008 Postat 2 juni 2008 Öööhö... Jag skriver på min hemtenta. Undra om man kommer orka pressa klart hela idag? hmmm Sen hatar jag fördomsfulla jävla fitthål som inte accepterar andra människor bara för hur de ser ut. Surfade runt på Facebook innan å kom in på två stycken colombianska grupper där det uppmanas att hata och sparka (döda) folk som är EMO. FITTHÅL.. föstår inte så störta bakåsträvare!. En rolig sak är dock att jag kom in på en colombiansk artikel om dehär med emos. Och där stod det om SKINHEADS NAZI som skadade emos. liksom HAHAHAHAHA... Latinoamerikanska nazister. Skulle vilja se dem komma till sverige och försöka hänga med nazisterna här 😆
Micke H Postat 2 juni 2008 Postat 2 juni 2008 Jag förutsåg vad Pazo skulle skriva, och skrev ett passande svar i inlägget ovanför.
Micke H Postat 2 juni 2008 Postat 2 juni 2008 För övrigt är nazister coola. Se bara på Henrik Hjelt, Joe Satriani och Andre Agassi!
Micke H Postat 2 juni 2008 Postat 2 juni 2008 För att inte tala om Robert Gustavsson! Den roligaste nazisten någonsin!
Micke H Postat 2 juni 2008 Postat 2 juni 2008 Det är alltid så kul med människor som väljer att fokusera på rätt saker. 😆
Micke H Postat 2 juni 2008 Postat 2 juni 2008 Självklart måste den där jävla läraren vara försenad...
Dingbats Postat 2 juni 2008 Postat 2 juni 2008 Jag har ett litet sår i överläppen för jag har bitit mig där lite för mycket...
Recommended Posts