Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Jag har fått nå cp.

Helt plötsligt när jag höll på å diska så fick jag versta konstiga känslan i magen och lust att spy. 🙂

Tog ett äpple å de lugnade ner sig. Men sen efter ett litet tag började igen. så jag tog två ostskivor och nu är jag rätt okej.

Tror jag behöver äta bara så jag lagar mat nu 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Micke! Hur anger man användarnamn och lösenord med wget så man inte får 401-errors?

Mitt svar på detta är: 🙂

Dammit! Det är en i min klass som har satt lösenord på sin blogg, så jag tänkte försöka brute forca det med ett skript, men...

Link to comment
Dela på andra sajter

är dte någon som kortfattat kan förklara varför det bildas ett öga i en orkan? fattar verkligen inte 😎

Annars ser inte orkanen vart husen finns, och ser den inte husen kan den inte göra sitt jobb.

Link to comment
Dela på andra sajter

om du ställer en liten plastfigur, gärna en såndär som man får i tom och jerry-kexpaketet, i mitten på en vinylskiva, rör den sig med en ganska låg hastighet. Om du ställer den i ytterkanten så rör den sig med väldigt mycket snabbare hastighet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

okej... 😎

Läste lite till på wikipedia och tror jag förstår lite mer i alla fall.

"The eye is the center of a cyclone where the pressure is the lowest and the weather the clearest with clear skies and not a lot of winds. It is usually 30-60 km wide and well-defined eyewalls are visible. Stronger cyclones are more organized than weaker tropical depressions and thunderstorms are gathered in rainbands around the cyclone's center."

Svarar ju dock fortfarande inte riktigt på frågan varför. 😊

Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Mamma ringde mig precis och frågade om jag ville gå på Kiss i Stockholm imorgon. 😎 Bara sådär, helt random.

För övrigt sa jag nej för det är väl snarare ett Kiss-coverband än Kiss som ska spela och orka se dem överhuvudtaget. 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

man kan väl inte gå på kiss heller. möjligtvis kan jesus göra det, men vi andra får nöja oss med att gå i det.

Jag känner en som går på kiss nästan jämt. Han blandar upp det med kummin och kör det genom en bong.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mamma ringde mig precis och frågade om jag ville gå på Kiss i Stockholm imorgon. 😊 Bara sådär, helt random.

För övrigt sa jag nej för det är väl snarare ett Kiss-coverband än Kiss som ska spela och orka se dem överhuvudtaget. 🙂

Fast gratis biljetter...bara sådär! Och du tackar nej! Jag hade sagt ja till gratis biljetter till Spice Girls. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

å jag vet att allt jag bygger upp, kommer rivas ner igen

men innan mitt liv tagit slut, vill jag tro på nåt igen

jag vet att allt jag litar på, kommer göra mig besviken

om igen, och igen, och igen!

[ingenting] är bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...