Fidden Postat 26 maj 2008 Postat 26 maj 2008 Långsamt äre väl inte. normalt skulle väl jag säga 😏 aa, jag är rånöjd 😄 för några månader hade jag liksom haft problem att springa en halvmil på 30 minuter.. Nu fick jag inte ens ont i knäna! däremot var det nog lite väl påfrestande med promenad, styrketräning och milspringning på en och samma dag, känns som mitt immunförsvar är tokigt nedsatt idag. Vilodag! (vilopulsen var dessutom typ 7 bpm högre än min normala i morse, vilket också är en signal på att man måste vila) var för övrigt så trött nu i eftermiddags att jag glömde en av lösningarna i min lab. pfft, typ hela dagen åt skogen.
Fidden Postat 26 maj 2008 Postat 26 maj 2008 herregud... jag gör ju omotiverade radbrytningar spontant. men jag upp täckte i alla fall min sär skrivning på ordet "på frestande" och hann ändra på det innan jag postade. ska lägga mig tidigt ikväll 😏
Dingbats Postat 26 maj 2008 Postat 26 maj 2008 herregud... jag gör ju omotiveraderadbrytningar spontant. men jag upp täckte i alla fall min sär skrivning på ordet "på frestande" och hann ändra på det innan jag postade. ska lägga mig tidigt ikväll 😏 Fixat.
Overkill Postat 26 maj 2008 Postat 26 maj 2008 Har ni undervisning på engelska va? Fin mening. 😏 Men ja.
Dingbats Postat 26 maj 2008 Postat 26 maj 2008 Har ni undervisning på engelska va? Fin mening. 😏 Men ja. Tyckte också den var fin. 😄 Ok.
Dingbats Postat 26 maj 2008 Postat 26 maj 2008 Sitter och bläddrar runt på deviantart nu 😏 Det är kul, jag har typ blivit lite mer intresserad av konst. Laddade upp en grej här också.
Dingbats Postat 26 maj 2008 Postat 26 maj 2008 Jag kanske ska investera i lite målerigrejer... fast det kostar ju pengar.
Dingbats Postat 27 maj 2008 Postat 27 maj 2008 färskpotatis är äckligt Är du störd i huvet eller?? Det är ju asgott! Färskpotatis och burkskinka med gräddsås och dill!
Overkill Postat 27 maj 2008 Postat 27 maj 2008 Haha nej, men jag gillar inte färskpotatis och äter hellre något annat än vanlig potatis med. Funkar med sås dock.
Micke H Postat 27 maj 2008 Postat 27 maj 2008 Så tidigt brukar du ju inte vara uppe Projektarbetet ska vara inlämnat i slutet av denna vecka, och på måndag nästa vecka är det redovisning. Fast det har gått asbra idag, så nu är jag lugn. ☺️
Micke H Postat 27 maj 2008 Postat 27 maj 2008 Fast imorse höll hela min databas på att bli korrupt. Fick lust att strypa halva kontoret för att därefter ta självmord. Men jag lyckades begränsa det till bara en tabell, och den var lätt att återskapa. Nån timme gick bort, men å andra sidan har jag fått skitmycket uträttat idag. Och dagen är inte slut än.
Micke H Postat 27 maj 2008 Postat 27 maj 2008 Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent. Is he able, but not willing? then he is malevolent. Is he both able and willing? Then whence cometh evil? Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Recommended Posts