Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Långsamt äre väl inte. normalt skulle väl jag säga 😏

aa, jag är rånöjd 😄

för några månader hade jag liksom haft problem att springa en halvmil på 30 minuter.. Nu fick jag inte ens ont i knäna!

däremot var det nog lite väl påfrestande med promenad, styrketräning och milspringning på en och samma dag, känns som mitt immunförsvar är tokigt nedsatt idag. Vilodag!

(vilopulsen var dessutom typ 7 bpm högre än min normala i morse, vilket också är en signal på att man måste vila)

var för övrigt så trött nu i eftermiddags att jag glömde en av lösningarna i min lab. pfft, typ hela dagen åt skogen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

herregud... jag gör ju omotiverade radbrytningar spontant. men jag upp täckte i alla fall min sär skrivning på ordet "på frestande" och hann ändra på det innan jag postade.

ska lägga mig tidigt ikväll 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

herregud... jag gör ju omotiverade

radbrytningar spontant. men

jag upp täckte i alla

fall min sär skrivning på ordet "på frestande" och hann

ändra på det innan jag

postade.

ska lägga mig tidigt

ikväll 😏

Fixat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så tidigt brukar du ju inte vara uppe :rolleyes:

Projektarbetet ska vara inlämnat i slutet av denna vecka, och på måndag nästa vecka är det redovisning.

Fast det har gått asbra idag, så nu är jag lugn. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast imorse höll hela min databas på att bli korrupt. Fick lust att strypa halva kontoret för att därefter ta självmord. Men jag lyckades begränsa det till bara en tabell, och den var lätt att återskapa. Nån timme gick bort, men å andra sidan har jag fått skitmycket uträttat idag. Och dagen är inte slut än. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent. Is he able, but not willing? then he is malevolent. Is he both able and willing? Then whence cometh evil? Is he neither able nor willing? Then why call him God?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...