Overkill Postat 25 maj 2008 Postat 25 maj 2008 Jag vet. Och jag håller definitivt med dig om Frankrike (såg förvisso till strax efter Perrelli, men jag har svårt att tänka mig att det kom något bättre efter det).
Pazo Postat 25 maj 2008 Postat 25 maj 2008 Japp! Frankrike var bäst. producerat av Daft Punk är killen också. Ja fidden. de är inte sååå versta stöddiga gymmarkänslan på friskis. är ju massa motionerande tjejer och äldre folk som vill bli lite mer i shape. Men klart finns ju spännisar också
Dingbats Postat 25 maj 2008 Postat 25 maj 2008 awteeeeere curses keeeeep on mmovring u diid dui stop it asll the thingd to oiu wh taw to do
Fidden Postat 25 maj 2008 Postat 25 maj 2008 Jag har blivit för trött för att vara vaken längre nu sömn sprang en mil på 57:34 men de sa att det var långsamt fuck them
Dingbats Postat 25 maj 2008 Postat 25 maj 2008 jag är lite härligt bajsnödig, jag hoppas det inte bara blir pösig diarré utan lite stuns i den. tekla mia vem bryr sig mm jag
Dingbats Postat 25 maj 2008 Postat 25 maj 2008 stockholm city, neonljus coola kolamänniskor och lilla du taxi, dörrvakt, krossat glas bergochdalbanan och lilla jag ooh ooh ooh ooh... f.ö. vart det lite stuns i den
Dingbats Postat 25 maj 2008 Postat 25 maj 2008 Det finns så jävla mycket tonårstjejer med systemkameror som tar coola "konstnärliga" självporträtt och bilder på sitt kaffe. Let's put an end to that. Varför ska det vara så jäkla märkvärdigt. När sommarlovet börjar och jag får mer tid att bara sitta hemma och glo så ska jag bli konstnärlig utav bara fan och visa de jävlarna att man kan vara så jävla mycket mer kreativ än att bara ta svartvita bilder på folk som posar i ett hörn och tror de är nåt.
Pazo Postat 26 maj 2008 Postat 26 maj 2008 Jag harblivit för trött för att vara vaken längre nu sömn sprang en mil på 57:34 men de sa att det var långsamt fuck them Långsamt äre väl inte. normalt skulle väl jag säga 🙁
Micke H Postat 26 maj 2008 Postat 26 maj 2008 (redigerat) En tjejpolare sade häromdagen: "Hämnden är söt." 🙂 Fatta hon fått höra det sen dess. 😉 Öööhh...på tal om...ingenting...? 😑 Redigerat 26 maj 2008 av Micke H
Dingbats Postat 26 maj 2008 Postat 26 maj 2008 Musik har ju lämnat forumet på riktigt! Jaha ja... fattar inte varför folk vill ha sina konton raderade, det är ju bara att sluta besöka forumet om det är så.
Pazo Postat 26 maj 2008 Postat 26 maj 2008 Jag menar då det! Får man det raderat kan man ju inte heller direkt ångra sig
Overkill Postat 26 maj 2008 Postat 26 maj 2008 Musik har ju lämnat forumet på riktigt! Jaha ja... fattar inte varför folk vill ha sina konton raderade, det är ju bara att sluta besöka forumet om det är så. Vi kan ju höra med Neosus. 😄
Overkill Postat 26 maj 2008 Postat 26 maj 2008 EU är tråkigt. Som tur är hade vi ingen inlämningsuppgift på det utan bara ett prov. 😄 Institutionerna är jobbiga. Nästa år ska vi ha historia igen! Det ska bli kul. Hade gärna läst Historia C med.
Dingbats Postat 26 maj 2008 Postat 26 maj 2008 Min historia/samhälle-lärare är så jobbig bara, annars skulle jag säkert gilla det. Hon går typ alltid ifrån lektionerna så man inte kan få hjälp och bara litar på att man själv ska klara av att jobba på egen hand. Typ talar om för oss vilket ämne vid ska jobba med, ger en kort introduktion på tio minuter och säger åt oss att skriva en uppsats på två a4 på det, helt utan att ha fått nån riktig undervisning. Och så är det bara töntigt att hålla på med Powerpoint och datorer så fort man får chansen, för liksom vafan. Det bara krånglar till allting, projektorn funkar inte, nätverket är ur funktion, och vad i helvete är det för fel på en gammal hederlig genomgång på tavlan? Tack.
Overkill Postat 26 maj 2008 Postat 26 maj 2008 Jo det är lite jobbigt. Vår lärare är faktiskt grym, hon är amerikan och väldigt högutbildad.
Recommended Posts