Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Japp! Frankrike var bäst. producerat av Daft Punk är killen också.

Ja fidden. de är inte sååå versta stöddiga gymmarkänslan på friskis. är ju massa motionerande tjejer och äldre folk som vill bli lite mer i shape. Men klart finns ju spännisar också :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns så jävla mycket tonårstjejer med systemkameror som tar coola "konstnärliga" självporträtt och bilder på sitt kaffe. Let's put an end to that. Varför ska det vara så jäkla märkvärdigt. När sommarlovet börjar och jag får mer tid att bara sitta hemma och glo så ska jag bli konstnärlig utav bara fan och visa de jävlarna att man kan vara så jävla mycket mer kreativ än att bara ta svartvita bilder på folk som posar i ett hörn och tror de är nåt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

En tjejpolare sade häromdagen: "Hämnden är söt." 🙂 Fatta hon fått höra det sen dess. 😉

Öööhh...på tal om...ingenting...? 😑

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Min historia/samhälle-lärare är så jobbig bara, annars skulle jag säkert gilla det. Hon går typ alltid ifrån lektionerna så man inte kan få hjälp och bara litar på att man själv ska klara av att jobba på egen hand. Typ talar om för oss vilket ämne vid ska jobba med, ger en kort introduktion på tio minuter och säger åt oss att skriva en uppsats på två a4 på det, helt utan att ha fått nån riktig undervisning. Och så är det bara töntigt att hålla på med Powerpoint och datorer så fort man får chansen, för liksom vafan. Det bara krånglar till allting, projektorn funkar inte, nätverket är ur funktion, och vad i helvete är det för fel på en gammal hederlig genomgång på tavlan?

Tack.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...