Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

och förresten beställde jag datorn igår, fast jag valde en med lite mer minne och lite bättre processor... orkar nämligen inte pilla ubuntu eller kriga in XP på en dator som egentligen inte stöder XP. Får köra Vista. 4800:- gick den på till slut. Går säkert få tillbaks en del när jag säljer den om några månader 😆

Det blev en dell. 2 veckors leveranstid dock :/

Link to comment
Dela på andra sajter

😛

"har är så jääääla töntig!"

"JAAAAAAA"

Micke säger (10:22):

fidden borde läsa tråden (och skriva något mer än han gjort hittills) han brukar kunna uttrycka sig bra

-Pazo-> säger (10:22):

jag vet!

-Pazo-> säger (10:23):

Han är en såndär smart människa!

-Pazo-> säger (10:23):

eller duktig kanske man skulle kunna säga

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Spurtade sissta kilometern... Fyyfan va jobbigt...

Nu är frågan ifall man ska till gymmet och köra lite extra kondition, eller om man skulle vila. Drar till västerås idag och då kommer det bli onyttigheter fram till lördag då jag kommer tillbaks. Så det blir inte träning förrän på söndag igen. Då blir det iof 6 dagar i rad med träning... hmmm. ligger på 5 dagar i rad just nu... Kanske borde vila? eller ska man kompensera lite för onyttigheterna poå jobbet?

Men vadå på jobbet? Är det Dance, Kill, Move @ work igen eller? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Spurtade sissta kilometern... Fyyfan va jobbigt...

Nu är frågan ifall man ska till gymmet och köra lite extra kondition, eller om man skulle vila. Drar till västerås idag och då kommer det bli onyttigheter fram till lördag då jag kommer tillbaks. Så det blir inte träning förrän på söndag igen. Då blir det iof 6 dagar i rad med träning... hmmm. ligger på 5 dagar i rad just nu... Kanske borde vila? eller ska man kompensera lite för onyttigheterna poå jobbet?

Men vadå på jobbet? Är det Dance, Kill, Move @ work igen eller? 😛

haha vafan! menade kompensera för onyttigheterna på gymmet! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...