Pazo Postat 21 maj 2008 Postat 21 maj 2008 Nästan så man längtar lite till aneby så att man kan börja springa milen igen 🙂
Fidden Postat 21 maj 2008 Postat 21 maj 2008 (redigerat) I hela mitt liv har jag väntat på livet Jag har drömt om att ha en riktig dröm Jag har sökt efter sanningen och svaren Blev mest klämd mellan bibeln och min porr I hela mitt liv har jag väntat på livet Jag mest tog den roll som man mig gav Jag fick min plats i din smutsiga fitta Jag fuktade läpparna och kysste mig iväg Du sa: "Du vet vi väntar på ingenting" "Du vet ingenting väntar på oss" Har du hört, va? Killen är CP Ta och dö, pang! Killen är helt skev Det är mig de kallar smutser I hela mitt liv har jag väntat på livet Jag har längtat efter någon att längta till Och jag var ung när jag fann gud på ett dansgolv En stadig puls som hackade sig in Du sa: "Du vet vi väntar på ingenting" "Du vet ingenting väntar på oss" Har du hört, va? Killen är CP Värsta stört, ha! Killen är helt skev Det är mig de kallar smutser Så har du mött något mer kittlande än mig? Här får du den tärning som gjorde dig till dig. Har du hört, va? Killen är CP Värsta stört, ha! Killen är helt skev Jag är glad men jag kallas smutser Det är mig de kallar smutser /Kristian Anttila, Smutser. Redigerat 21 maj 2008 av Fidden
Dingbats Postat 21 maj 2008 Postat 21 maj 2008 Tack alla! Tänker fira med att inte dricka sprit för jag tycker det är onödigt
Dingbats Postat 21 maj 2008 Postat 21 maj 2008 Jag är rik! 😛 9900 i kontanter och 3700 eller nåt sånt på kontot!
Micke H Postat 21 maj 2008 Postat 21 maj 2008 Tack alla! Tänker fira med att inte dricka sprit för jag tycker det är onödigt 😛 Grattis! Och jag respekterar dig för ditt beslut. Men jag ville bara inflika att går att dricka sprit utan att bli packad. Man kan göra det bara för att det är gott. 🙂
Micke H Postat 21 maj 2008 Postat 21 maj 2008 Hur i hela helvetet kan en katolik tycka att ateister saknar moral?? 😛
Dingbats Postat 21 maj 2008 Postat 21 maj 2008 Tack alla! Tänker fira med att inte dricka sprit för jag tycker det är onödigt 😛 Grattis! Och jag respekterar dig för ditt beslut. Men jag ville bara inflika att går att dricka sprit utan att bli packad. Man kan göra det bara för att det är gott. 🙂 Det är klart. Men det känns liksom lite symboliskt att inte göra det på sin 18-årsdag 🙂
Micke H Postat 21 maj 2008 Postat 21 maj 2008 Jag undrar om Murphy är den mest pessimistiska människan i världshistorien? 😛
Overkill Postat 21 maj 2008 Postat 21 maj 2008 Jag är rik! 😄 9900 i kontanter och 3700 eller nåt sånt på kontot! Haha grattis! 😄 Blir det något kul för dem då? 🙂
Dingbats Postat 21 maj 2008 Postat 21 maj 2008 Jag är rik! 😄 9900 i kontanter och 3700 eller nåt sånt på kontot! Haha grattis! 😄 Blir det något kul för dem då? 🙂 Mickar för 6250, och så kanske en akustisk gitarr 🙂
Overkill Postat 21 maj 2008 Postat 21 maj 2008 Fasen vad roligt. Jag vill också. 😄 Men mest vill jag nog ha ett piano nu... Eller en keyboard duger nog med.
Micke H Postat 21 maj 2008 Postat 21 maj 2008 Provspela just för ett sunktigt band. Dom kallade musiken "Pirate Metal". 😄 Fast det liknande mest fjortis-power metal... Tror inte att jag joinar dom... 😄
Fidden Postat 21 maj 2008 Postat 21 maj 2008 ska nog tjacka laptop imorgon 😄 http://www.alina.se/productInfo.aspx?T2=KQ630AA%23AK8 värsta sunkiga 😄
Dingbats Postat 21 maj 2008 Postat 21 maj 2008 Imorgon ska jag prova att circuit benda min multieffektpedal 😄
Pazo Postat 22 maj 2008 Postat 22 maj 2008 Snart är det Morgonsoffan! 😄 De är Staffan och Markus som gjort all vinjettmusik till de programmet 😄
Pazo Postat 22 maj 2008 Postat 22 maj 2008 ska nog tjacka laptop imorgon 😄http://www.alina.se/productInfo.aspx?T2=KQ630AA%23AK8 värsta sunkiga 😄 PRA gjort... Sälj den begagnat sen när det blir dags för den riktiga 😄
Dingbats Postat 22 maj 2008 Postat 22 maj 2008 VAFAN! Alla mina Firefox-inställningar bara försvann! Nu får jag sitta och gå runt och adblocka all reklam IGEN manuellt! Jävla cp, och jag som skulle plugga naturkunskap.
Pazo Postat 22 maj 2008 Postat 22 maj 2008 Spurtade sissta kilometern... Fyyfan va jobbigt... Nu är frågan ifall man ska till gymmet och köra lite extra kondition, eller om man skulle vila. Drar till västerås idag och då kommer det bli onyttigheter fram till lördag då jag kommer tillbaks. Så det blir inte träning förrän på söndag igen. Då blir det iof 6 dagar i rad med träning... hmmm. ligger på 5 dagar i rad just nu... Kanske borde vila? eller ska man kompensera lite för onyttigheterna poå jobbet?
Pazo Postat 22 maj 2008 Postat 22 maj 2008 Sen äre något skumt... Min remix på LOW har blivit nerladdad 327 gånger eller något sånt... men när jag googlar på den så får jag inte fram något. Kolalr jag bland alla bloggar jag skickade till så är det en som har den uppe. men bara den lilla länken borde inte ge all nerladdning. så något skumt är på g!
Recommended Posts