Jump to content
Annons

Recommended Posts

musik (oregistrerad)
Postat

Kan man se nånstans hur många inlägg man gjort SJÄLV i denna tråden?

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat
Kan man se nånstans hur många inlägg man gjort SJÄLV i denna tråden?
Topp 10:

Pazo 16845

Grahn 13918

Micke H 9138

Pico 8692

Overkill 8388

Gote 7907

MarcusRombo 6377

mornel 5052

Christofer 4077

musik 3864

Postat

(: Idag kom mina nya Zakk wylde pickups 😄 Ska köra och hämta dom på musikbörsen imorgon happy happy

Postat
Undra om man skulle ta och flytta ihop i en lägenhet med en polare 😛

Nämen...vi har ju ens träffats på riktigt än... 🙂

Postat

Nämen...vi har ju ens träffats på riktigt än... 😛

Vadå, vill du skiljas? 🙂

Postat

Nämen...vi har ju ens träffats på riktigt än... 😛

Vadå, vill du skiljas? 🙂

😛 Oroa dig inte, att Pazo vill flytta in med mig betyder inte att jag vill skiljas med dig. 🥰

musik (oregistrerad)
Postat

Overkill... kan man se nånstans hur många inlägg man gjort totalt i Utanför ämnet? För det är väl "bara" Utanför ämnet som inte är med i statistiken vid ens avatar?! Jag närmar mig 5000 inlägg enligt infon vid avataren, men det var ju skrämmande att jag har nästan lika många bara i den Längsta tråden...

🙂

:musik

Postat
Overkill... kan man se nånstans hur många inlägg man gjort totalt i Utanför ämnet? För det är väl "bara" Utanför ämnet som inte är med i statistiken vid ens avatar?! Jag närmar mig 5000 inlägg enligt infon vid avataren, men det var ju skrämmande att jag har nästan lika många bara i den Längsta tråden...

😛

Det visste jag hur man gjorde i gamla (gammel-gamla...) forumet, men nu vet jag inte längre... 🙂

musik (oregistrerad)
Postat
satt just och tänkte på dethär med musik, jag har hört att det är många som kör musik i skolåldern för att impa på brudarna så att säga... men, vilken genre lockar mest brudar? 😳

Mitt liv = musik, brudar och sport! = "MBS" = Mycket Bra Status!

Tackar så Hjärtligt för att jag har så stor betydelse i Era liv! Bockar djupt. Först nämnd och allting.

😏

Postat

Upp som ett djur mitt i natten bara för att tjäna in sitt futtiga levebröd.

Its got to be a better way! Ikväll måste jag skriva en hit...

hmm, "i go walking in memphööööööös" ja det kan funka...

Postat

tänkte skriva något om att det kanske beror på vilken intelligensnivå man ligger på, men sedan kom jag på att det vore att kasta bävrar i trähus.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.