Dingbats Postat 20 maj 2008 Postat 20 maj 2008 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Jag sitter och försöker ta ut en låt, men dels är det helt jävla cp ackord och dels är gitarren på inspelningen urstämd typ ett kvarts tonsteg!!!!
musik (oregistrerad) Postat 20 maj 2008 Postat 20 maj 2008 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Jag sitter och försöker ta ut en låt, men dels är det helt jävla cp ackord och dels är gitarren på inspelningen urstämd typ ett kvarts tonsteg!!!! Den är bara stämd på ett annat sätt. 😳 ps. Hur tar man ett cp-ackord? C-ackord vet jag, men... ds.
Dingbats Postat 20 maj 2008 Postat 20 maj 2008 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Jag sitter och försöker ta ut en låt, men dels är det helt jävla cp ackord och dels är gitarren på inspelningen urstämd typ ett kvarts tonsteg!!!! Den är bara stämd på ett annat sätt. 😳 ps. Hur tar man ett cp-ackord? C-ackord vet jag, men... ds. Cp-ackordet var ett C7.
Micke H Postat 20 maj 2008 Postat 20 maj 2008 Gaaaaaaaahh! Vill inte jobba. Vill träffa tjejen jag stämde träff med. 😏
Micke H Postat 20 maj 2008 Postat 20 maj 2008 Jag är så jävla hård! Mina blåsor från gårdagens trumspel började blöda idag! sköljde av, och det gjorde skitont!!! 😄
Pazo Postat 20 maj 2008 Postat 20 maj 2008 Haha Been there done that! Vänta bara tills du slår dig på sargarna och de kommer blod på trummorna och överallt
Micke H Postat 20 maj 2008 Postat 20 maj 2008 Alltså, ibland har jag sådana där ögonblick när jag lyssnar på en skiva från början till slut med hörlurarna och totalt förlorar mig själv i musiken. Jag älskar sådana ögonblick. Jag kan jobba samtidigt, så länge det är hyfsat monotont, men kicken jag får av att lyssna på musiken på det här sättet är så jävla stor! Det påminner mig om varför jag älskar att lyssna på och syssla med musik.
Pazo Postat 20 maj 2008 Postat 20 maj 2008 Alltså, ibland har jag sådana där ögonblick när jag lyssnar på en skiva från början till slut med hörlurarna och totalt förlorar mig själv i musiken. Jag älskar sådana ögonblick. Jag kan jobba samtidigt, så länge det är hyfsat monotont, men kicken jag får av att lyssna på musiken på det här sättet är så jävla stor! Det påminner mig om varför jag älskar att lyssna på och syssla med musik. ...seventh heaven....
Micke H Postat 20 maj 2008 Postat 20 maj 2008 Alltså, ibland har jag sådana där ögonblick när jag lyssnar på en skiva från början till slut med hörlurarna och totalt förlorar mig själv i musiken. Jag älskar sådana ögonblick. Jag kan jobba samtidigt, så länge det är hyfsat monotont, men kicken jag får av att lyssna på musiken på det här sättet är så jävla stor! Det påminner mig om varför jag älskar att lyssna på och syssla med musik. ...seventh heaven.... ...på tal om corny?
Overkill Postat 20 maj 2008 Postat 20 maj 2008 http://myspacetv.com/index.cfm?fuseaction=...ideoid=34083485 Såååå jävla bäst! Jag vet
Overkill Postat 20 maj 2008 Postat 20 maj 2008 Alltså, ibland har jag sådana där ögonblick när jag lyssnar på en skiva från början till slut med hörlurarna och totalt förlorar mig själv i musiken. Jag älskar sådana ögonblick. Jag kan jobba samtidigt, så länge det är hyfsat monotont, men kicken jag får av att lyssna på musiken på det här sättet är så jävla stor! Det påminner mig om varför jag älskar att lyssna på och syssla med musik. 😄 Sånt är skönt.
Overkill Postat 20 maj 2008 Postat 20 maj 2008 Dingbats, har du fått tillbaka nationella i matte än? Jag var ett poäng från MVG, men jag får ändå MVG i betyg i Matte B.
Overkill Postat 20 maj 2008 Postat 20 maj 2008 jag har en grej i religionen som jag måste skriva men jag orkar verkligen inte 🙂
Recommended Posts