Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Jag sitter och försöker ta ut en låt, men dels är det helt jävla cp ackord och dels är gitarren på inspelningen urstämd typ ett kvarts tonsteg!!!!

musik (oregistrerad)
Postat

Jag sitter och försöker ta ut en låt, men dels är det helt jävla cp ackord och dels är gitarren på inspelningen urstämd typ ett kvarts tonsteg!!!!

Den är bara stämd på ett annat sätt.

😳

ps. Hur tar man ett cp-ackord? C-ackord vet jag, men... ds.

Postat

Den är bara stämd på ett annat sätt.

😳

ps. Hur tar man ett cp-ackord? C-ackord vet jag, men... ds.

Cp-ackordet var ett C7.

Postat

Jag är så jävla hård! Mina blåsor från gårdagens trumspel började blöda idag! sköljde av, och det gjorde skitont!!! :rolleyes:😄

Postat

Alltså, ibland har jag sådana där ögonblick när jag lyssnar på en skiva från början till slut med hörlurarna och totalt förlorar mig själv i musiken. Jag älskar sådana ögonblick. Jag kan jobba samtidigt, så länge det är hyfsat monotont, men kicken jag får av att lyssna på musiken på det här sättet är så jävla stor!

Det påminner mig om varför jag älskar att lyssna på och syssla med musik. :rolleyes:

Postat
Alltså, ibland har jag sådana där ögonblick när jag lyssnar på en skiva från början till slut med hörlurarna och totalt förlorar mig själv i musiken. Jag älskar sådana ögonblick. Jag kan jobba samtidigt, så länge det är hyfsat monotont, men kicken jag får av att lyssna på musiken på det här sättet är så jävla stor!

Det påminner mig om varför jag älskar att lyssna på och syssla med musik. :rolleyes:

...seventh heaven....

Postat

...seventh heaven....

...på tal om corny?

Postat

Det påminner mig om varför jag älskar att lyssna på och syssla med musik. 😄

Sånt är skönt. :rolleyes:

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.