Overkill Postat 14 maj 2008 Postat 14 maj 2008 Jag sprang också idag eftersom man var tvungen att göra det på gympan. Det visade sig att jag kom först i mål och sprang 5-6 kilometer på 29,50 sekunder. Där ser man. 😉
Overkill Postat 14 maj 2008 Postat 14 maj 2008 Fet huvudvärk är dumt att ha när man ska göra the final touches på ett tal. Tror dock inte talet spelar så stor roll för jag fick MVG på den skriftliga delen i svenskan så mitt betyg är nog säkert ändå. 😉
Overkill Postat 14 maj 2008 Postat 14 maj 2008 Dingbats, kolla in daytrotter.com! Är en sida med "semi-live"-inspelningar, det vill säga lite bearbetade inspelningar fast utan publik. Finns bland annat inspelningar med Of Montreal. 😄 Death Cab-inspelningen är praaa! 😎
Dingbats Postat 14 maj 2008 Postat 14 maj 2008 Dingbats, kolla in daytrotter.com! Är en sida med "semi-live"-inspelningar, det vill säga lite bearbetade inspelningar fast utan publik. Finns bland annat inspelningar med Of Montreal. 😄 Death Cab-inspelningen är praaa! 😄 Jag har några låtar med Thao with the Get Down Stay Down därifrån 🙂 Det lät lite tråkigt 😎
Overkill Postat 14 maj 2008 Postat 14 maj 2008 Jaså 😄 Tycker det är en spännande grej som låter rätt bra. Nu har jag iofs bara lyssnat på Death Cab-inspelningen, but still...
Dingbats Postat 14 maj 2008 Postat 14 maj 2008 (redigerat) Varför är 99% av all amatörpoesi (typ poeter.se) bara dåligt formulerad prosa med omotiverade radbrytningar? EDIT: Varför är 99% av all amatörpoesi (typ poeter .se ) bara dåligt formulerad prosa med omotiverade rad- brytningar ? Redigerat 14 maj 2008 av Dingbats
Overkill Postat 14 maj 2008 Postat 14 maj 2008 as your face crackles my brain relaxes focusing on movements irrelevant to the discussion how your lungs escaped the raining oxygen slowly sliding down through your human pipes
Dingbats Postat 14 maj 2008 Postat 14 maj 2008 upon construction there is the mohawk his way of walking quite high above the ground fearless of looking down skywalk!
Overkill Postat 14 maj 2008 Postat 14 maj 2008 clouds dispersing above you illuminating what lies ahead removing the shelter of shades and illustrating your crackled face
Fidden Postat 14 maj 2008 Postat 14 maj 2008 Vad effektiv jag är! Idag till exempel har jag installerat mitt gamla GTA3 igen och pillat sönder bilinställningsfilen så att taxin typ väger som ett smultron och liksom skuttar så fort man nuddar gasen. Sedan kör jag den till ett insane-stunt hopp och hoppar över hela jävla staden ner i vattnet. Gick inte nåt vidare att använda som taxi dock, körde man på en människa, så gjorde bilen en trippel baklänges typ.
Dingbats Postat 14 maj 2008 Postat 14 maj 2008 Finns väl iofs folk som inte skulle sätta likhetstecken mellan effektiv och spela tv-spel, men 😄
Fidden Postat 14 maj 2008 Postat 14 maj 2008 mm, det suger! men nu ska jag gå och lägga mig i nytvättade lakan 😆
Recommended Posts