Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Woman...can't live with them, can't shoot them...

Det enda dom duger för är detta:

asstriplz7.gif

Redigerat av Micke H
Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat

du borde nog ändra din kvinnosyn lite, micke. man KAN faktiskt vara polare med dem, eller hjälpa till utan att förvänta sig ett plugin.

pazo, maxade du i spåret?

Postat

Öh, Fidden...min kvinnosyn är det inga fel på. Och jag har tjejpolare.

Grejen var att jag gillar den här tjejen, och trodde att hon bjöd hem mig för att hon gillade mig också. Har svårt att se varför det gör mig till en mansgris?

Postat
du borde nog ändra din kvinnosyn lite, micke. man KAN faktiskt vara polare med dem, eller hjälpa till utan att förvänta sig ett plugin.

Näää. Inte konditionsmässigt. Vågar inte maxa och riskera att knät blir dåligt igen 😛

Postat

Näää. Inte konditionsmässigt. Vågar inte maxa och riskera att knät blir dåligt igen 😛

klokt 😛

Postat

Vad är love-metal? Eller Pirate-metal? :rolleyes:

Ett band som lirar det hörde precis av sig och vill att jag ska komma och provspela. :rolleyes:

Postat

Justeja! Glömde ju nämna att det tog 30min att springa 5km när man lägger in lite stretching efter första kilometern eller så. HA! så själva springandet är ju mindre än 30 :rolleyes:

*hihi* *ghuhu*

*fetgheytönt* :rolleyes:

Postat

all the party people dancing

for the indie star

but he's the

worst faker by fa-a-a-a-a-a-a-a-a-ar

innit sa-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-ad

i forgeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet

:rolleyes:

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.