musik (oregistrerad) Postat 10 maj 2008 Postat 10 maj 2008 Nu nä de e sommar e d ingen som skriver här i forumet längre.
Overkill Postat 10 maj 2008 Postat 10 maj 2008 Eric Cantona var ju bäst... men jag gillade Steve Mcmanaman bäst ändå tror jag, iaf när han hade sin Liverpooltröja på sig. Visst gick McManaman till Real sen? Det var helt sjukt vilken sportnörd jag var, och framförallt med inriktning fotboll. Alla gamla Arsenalstjärnor som Bergkamp, Adams, Overmars, Petit, Pires, Vieira, Henry, Campbell, Cole och sedan framförallt - David Seaman i mål! 😆
Fidden Postat 10 maj 2008 Postat 10 maj 2008 japp, först real och sedan manchester united.. fast där gjorde han inte mkt nytta 😆
Micke H Postat 11 maj 2008 Postat 11 maj 2008 Eric Cantona var ju bäst... men jag gillade Steve Mcmanaman bäst ändå tror jag, iaf när han hade sin Liverpooltröja på sig. Visst gick McManaman till Real sen? Det var helt sjukt vilken sportnörd jag var, och framförallt med inriktning fotboll. Alla gamla Arsenalstjärnor som Bergkamp, Adams, Overmars, Petit, Pires, Vieira, Henry, Campbell, Cole och sedan framförallt - David Seaman i mål! 😉 Vi måst evsata sälvsfäremde! Fy bfana!!
Micke H Postat 11 maj 2008 Postat 11 maj 2008 ChileanGermanTeamFan (6 days ago) Show Hide0 Poor comment Good comment Marked as spam Reply Good video mate And i love the song, but not in this video! 😉😑
Micke H Postat 11 maj 2008 Postat 11 maj 2008 Vet nivad= Ni grabbar borrde slkaffa er en hobby! Typ sport eller nåt!
Micke H Postat 11 maj 2008 Postat 11 maj 2008 vart på spelningtrlllllllllllllllllt å hajj Hmm, mnenade detta! Filken spening:D
Overkill Postat 11 maj 2008 Postat 11 maj 2008 Haha, Micke. 😄 Fick detta på MSN "skaffa dig en hobby! micek suger i alla fall_🙂" som skickades 02:59 men kom fram nu antar jag. Dingbats, vad var du på? 😄
Fidden Postat 11 maj 2008 Postat 11 maj 2008 Fast jag kan ju inte sjunga så det sket sig. Jooo, alla ska vara med 😉 Kul att försöka göra något med så lite prylar liksom 🙂 Min låt blir asdålig 😛
Dingbats Postat 11 maj 2008 Postat 11 maj 2008 vart på spelningtrlllllllllllllllllt å hajj Hmm, mnenade detta! Filken spening:D Asså inget coolt band utan typ en rockbandstävling på en ungdomsgård, några jag känner spelade där. http://www.myspace.com/karmatreemusic (har även mixat deras demo som ligger där) Idag är det jättefint väder och jag luktar alldeles lagom mycket svett i håret! 😉
Micke H Postat 11 maj 2008 Postat 11 maj 2008 Fyfasiken vilken kväll det blev igår! 😳 Om jag skrev något dumt på MSN till någon: det var inte jag! Jag loggade in, gick på toa och när jag kom tillbaka hade en brud typ mobbat alla i min adressbok! 😳 Jag har sagt det förut, och jag säger det igen: damn you, Jägermeister!
Dingbats Postat 11 maj 2008 Postat 11 maj 2008 Fan det är så irriterande för jag har en skitbra låt som jag har skrivit och det känns som jag aldrig kommer komma upp till den nivån inom nån överskådlig framtid igen...
Dingbats Postat 11 maj 2008 Postat 11 maj 2008 Fyfasiken vilken kväll det blev igår! 😳 Om jag skrev något dumt på MSN till någon: det var inte jag! Jag loggade in, gick på toa och när jag kom tillbaka hade en brud typ mobbat alla i min adressbok! 😳 Jag har sagt det förut, och jag säger det igen: damn you, Jägermeister! Öl är dåligt!
Overkill Postat 11 maj 2008 Postat 11 maj 2008 Fast jag kan ju inte sjunga så det sket sig. Jooo, alla ska vara med 😳 Kul att försöka göra något med så lite prylar liksom 🙂 Min låt blir asdålig 😄 Känns ju som att det inte kan bli så bra med så lite, men vi får se. 😳 Men man får alltså inte ens spela två toner samtidigt? Eller har jag missuppfattat?
Recommended Posts