Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Eric Cantona var ju bäst... men jag gillade Steve Mcmanaman bäst ändå tror jag, iaf när han hade sin Liverpooltröja på sig.

Visst gick McManaman till Real sen? Det var helt sjukt vilken sportnörd jag var, och framförallt med inriktning fotboll. Alla gamla Arsenalstjärnor som Bergkamp, Adams, Overmars, Petit, Pires, Vieira, Henry, Campbell, Cole och sedan framförallt - David Seaman i mål! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Eric Cantona var ju bäst... men jag gillade Steve Mcmanaman bäst ändå tror jag, iaf när han hade sin Liverpooltröja på sig.

Visst gick McManaman till Real sen? Det var helt sjukt vilken sportnörd jag var, och framförallt med inriktning fotboll. Alla gamla Arsenalstjärnor som Bergkamp, Adams, Overmars, Petit, Pires, Vieira, Henry, Campbell, Cole och sedan framförallt - David Seaman i mål! 😉

Vi måst evsata sälvsfäremde!

Fy bfana!!

Link to comment
Dela på andra sajter

vart på spelning

trlllllllllllllllllt

å hajj

Hmm, mnenade detta! Filken spening:D

Asså inget coolt band utan typ en rockbandstävling på en ungdomsgård, några jag känner spelade där. http://www.myspace.com/karmatreemusic (har även mixat deras demo som ligger där)

Idag är det jättefint väder och jag luktar alldeles lagom mycket svett i håret! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Fyfasiken vilken kväll det blev igår! 😳 Om jag skrev något dumt på MSN till någon: det var inte jag! Jag loggade in, gick på toa och när jag kom tillbaka hade en brud typ mobbat alla i min adressbok! 😳

Jag har sagt det förut, och jag säger det igen: damn you, Jägermeister!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fyfasiken vilken kväll det blev igår! 😳 Om jag skrev något dumt på MSN till någon: det var inte jag! Jag loggade in, gick på toa och när jag kom tillbaka hade en brud typ mobbat alla i min adressbok! 😳

Jag har sagt det förut, och jag säger det igen: damn you, Jägermeister!

Öl är dåligt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast jag kan ju inte sjunga så det sket sig.

Jooo, alla ska vara med 😳

Kul att försöka göra något med så lite prylar liksom 🙂

Min låt blir asdålig 😄

Känns ju som att det inte kan bli så bra med så lite, men vi får se. 😳 Men man får alltså inte ens spela två toner samtidigt? Eller har jag missuppfattat?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...