Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Weeeiii

Var ute och sprang innan. Lyckades inte helt springa de fem km jag skulle för att jag började känna av knät så jag fick gå sissta biten. aja bättre än inget. Konditionen är iaf bättre än jag trodde. var inte alls jobbigt att hålla bra tempo hela vägen 🙂

Sen direkt efter att ha sprungit var jag en liten stund nere på gymmet å presade lite...

Versta grejen liksom!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)

o jag har promenerat i en timma och sett TVÅ huggormar (tror inte jag sett någon förr). Ingen var mer än ett par decimenter ifrån mina fötter. En var jätteliten, och därmed också jättegiftig. Min granne, som jag var ute med och som hade en hund med sig, trampade nästan på den lilla. Kunde gått illa.

Som tur var var hunden kopplad just då, annars hade den väl stuckit fram nosen och hälsat.

Vardags-action 🙂

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Nu har jag gått över till näsan.

Ikväll blir det väl rövahölet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dingbats, vad ska du hålla tal/hållt tal om i svenskan?

Jag satt med det där och skulle komma på nåt i flera lektioner utan att komma nån vart, så jag frågade lärarn hur körd jag var om det sket sig, och då sa hon att det inte fanns nåt jag kunde göra för att inte få MVG, utan att mitt betyg redan var klart! 😆 Så, ingenting!

Link to comment
Dela på andra sajter

@Wikipedia: Jo, det mesta är sant. Men sen får man väl vara källkritisk, särskilt om man ser att det är dåligt stavat och upplagt, då är det ju ganska uppenbart att man inte kan ta det på så mycket allvar. Det är en jättebra källa till snabb, relativt ytlig information om nåt ämne. Den där klassiska kritiken funkar bara om man utgår ifrån att Wikipedia ska funka som nån slags universalkälla till definitiv kunskap om allt. Det är ett uppslagsverk, varken mer eller mindre, och som sånt så funkar det otroligt bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dingbats, vad ska du hålla tal/hållt tal om i svenskan?

Jag satt med det där och skulle komma på nåt i flera lektioner utan att komma nån vart, så jag frågade lärarn hur körd jag var om det sket sig, och då sa hon att det inte fanns nåt jag kunde göra för att inte få MVG, utan att mitt betyg redan var klart! 😆 Så, ingenting!

Härligt! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Hade en klasskamrat som använde blunda-och-peka-i-en-ordbokmetoden. Pratade om paraply.

(jag själv pratade om U2s då pågående turne tror jag... Popmart var det nog)

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Ni är väldigt effektiva - själv har jag bara lyckats äta lunch idag och googlat.

Nu ska jag stänga av och tippa klart dock...

Har ni några säkra?

Hade 11 och fick 135 spänn senast.

Jag vann en tipstävling i England. Gratulera mig.

I nästa månad kommer "min" bas in.

Ajöken!

🙂

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Det ska ju handla om saga och sanning, Fidden, så paraply alternativt Popmart - njaa... 🙂

Ska nog köra på mediemanipulation eller nått. 🙂 Har egentligen talet på fredag, men som det ser ut nu så hinner jag nog inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...