Micke H Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 Fast det är väl å andra sidan rätt svenskt. "Jag tror inte på Gud, men jag tror på...NÅNTING!"
Micke H Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 (redigerat) Plus att ateister hatar sig själva, frihet och världen. Och det vill jag ju inte. 😛 Redigerat 6 maj 2008 av Micke H
Micke H Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 Agnostiker är roligare att säga än ateist. Inte så jävla många vokaler på så kort tid. Agnååååååsticker! Det är ett skönare ord att säga.
Micke H Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 Min läsning på Wikipedia är rätt rolig. Jag kollade historiken och gick bakåt, och hittade dessa sidor: Nihilismen Ateist Kristendomen Katten Gustav S:t Anger 😛
Fidden Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 Jag tror på dig Jag tror på mig Men mest förstås Tror jag på oss
Dingbats Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 Jag skulle inte kalla mig för varken ateist eller agnostiker, för det antyder liksom ändå på nåt sätt att man har en relation till religion. För mig är religion som flugfiske eller knyppling, jag har ingenting med det att göra överhuvudtaget. Jag tror inte på inget, jag tror bara inte på nåt. Om den där sista meningen går att dechiffrera.
Overkill Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 Varför är det så viktigt att vara något, kan ju jag undra. 😆
musik (oregistrerad) Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 Plus att ateister hatar sig själva, frihet och världen. Och det vill jag ju inte. 🙂 Det kan ju inte vara möjligt att ateister hatar sig själva!!! 🙂 Värsta självmordskandidaterna med andra ord...
Dingbats Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 Det är alltid najs att läsa matteartiklar på Wikipedia såhär på kvällen 🙂
musik (oregistrerad) Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 Wikipedia är lite grann som den gamla tidningen "En ding ding värld", inte mycket är sant.
Pazo Postat 7 maj 2008 Postat 7 maj 2008 Yellowcard - Way away. Fet låt faktiskt! Har börjat att inte ha något alls emot såndär College/garage/punk va de nu är!
Micke H Postat 7 maj 2008 Postat 7 maj 2008 Fyfan! Har nu lyckats fixa G i ett ämne jag hade IG i! Fan vad skönt! Har haft så jävla mycket att göra dom senaste veckorna med exjobbet och extrauppgifter och extrajobb för att tjäna in lite extra pengar... Inte nog med det, imorrn ska jag på intervju för sommarjobb! 😮 Igår var en bra dag för mig! 😮
Pazo Postat 7 maj 2008 Postat 7 maj 2008 Bra micke! Grattit! 😮 Jag har också sommarjobb btw. Åhléns i år igen. 😮
Pazo Postat 7 maj 2008 Postat 7 maj 2008 Lite ghey men jag gillar faktiskt musikalen rent. Musiken alltså... inte teatern. iof har jag inte sett men ändå
Pazo Postat 7 maj 2008 Postat 7 maj 2008 (redigerat) lol! Sammanträffande Lyssnar på en remix på en Firefox Ak låt 🙂 Redigerat 7 maj 2008 av Pazo
Pazo Postat 7 maj 2008 Postat 7 maj 2008 Sån fin nostalgi på rent juh! Jag vill spela musikalen igen! 🙂
Micke H Postat 7 maj 2008 Postat 7 maj 2008 Alive: Crazy Beast (Running Amok) From Hell! Värsta jävla namnet på en skiva jag någonsin har hört! 🙂
Recommended Posts