Micke H Postat 5 maj 2008 Postat 5 maj 2008 Japp!Mkt intressant kunksap! 🙂 kukspan heter det Nej, det heter runkskap.
Overkill Postat 5 maj 2008 Postat 5 maj 2008 på onsdag är det teoriprov i idrott på torsdag är det nationellt prov i matte på fredag är det muntligt nationellt prov i svenska
Overkill Postat 5 maj 2008 Postat 5 maj 2008 Micke: Det var värst vad du lyssnade på Pain of Salvation förra veckan.
Dingbats Postat 5 maj 2008 Postat 5 maj 2008 Kanske dags att gå ut och hitta någon att älska på riktigt? Jag menar inte att vara taskig: jag tycker bara inte det låter så nyttigt att skapa en låtsasperson att älska. Men det kanske bara är jag... Tror inte heller det är så nyttigt alls, men sån är jag... lite töntigt men. http://en.wikipedia.org/wiki/Bristol_Stool_Chart fett grymm läsning! I like! Jag brukar pendla mellan typ 2 å 5. 🙂 Den har jag sett! Har den sparad på hårddisken i fall att. Själv brukar jag variera mellan 1 och 5 typ, kanske 6 i undantagsfall.
Micke H Postat 5 maj 2008 Postat 5 maj 2008 Micke: Det var värst vad du lyssnade på Pain of Salvation förra veckan. Hihi, det stämmer nog inte helt. Råkade lämna på Winamp på morgonen, och play-listen var bara Pain of Salvation. 🙂
Fidden Postat 5 maj 2008 Postat 5 maj 2008 förmodligen... men inte jag 😆 har istället betraktat hur min näsa förvandlats till världens största finne.
Dingbats Postat 5 maj 2008 Postat 5 maj 2008 Ooh, har du tagit ett kort i minuten och gjort en film av det också? 😆
Micke H Postat 5 maj 2008 Postat 5 maj 2008 Micke says (23:32): ska jag sova naken inatt? farbror vattenmelon says (23:32): ja gör det och sov utan täcke och ställ inte klockan så din mamma måste väcka dig Micke says (23:32): tja, det funkade med din mamma Micke says (23:33): morgonståndet gjorde ju sitt till också
Fidden Postat 5 maj 2008 Postat 5 maj 2008 Ooh, har du tagit ett kort i minuten och gjort en film av det också? 😆 tyvärr inte :/ allt är pappas fel som tyckte att kexchoklad var en vettig diet för arbetshelgen 😆 Förresten har min ena axel en jättemysko blågrön nyans, nu när inflammationen gått ner. Ser helt sjukt ut. Var nog inte så nyttigt att bära bommarna sådär, borde hållt emot med händerna 😆
Pazo Postat 5 maj 2008 Postat 5 maj 2008 blääää Precis klar med mitt pm! Han skicka in det med 1 minuts marginal! Hållt på med det hela fucking dagen 😆
musik (oregistrerad) Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 Jag ska träna efter skolan Jag ska skolas efter tränarn 😉
Fidden Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 hmm... cykling är inget bra... käkade dubbla portioner havregrynsgröt och mackor till frukost, för att kompensera för energikostnaderna efter cyklingen, men ändå kom jag bara upp i typ 6% av energimängden jag bör få i mig idag...
Overkill Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 blääää Precis klar med mitt pm! Han skicka in det med 1 minuts marginal! Hållt på med det hela fucking dagen 😎 Timing 😄
Pazo Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 fan va nyttig jag är då! Äter falafel med brockoli te lunch 😎
Micke H Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 fan va nyttig jag är då! Äter falafel med brockoli te lunch 😎
Pazo Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 Ha! Nu harmin remix på Silver medallion kommit upp på två bloggar 😎
Pazo Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 de är ju tänkt att jag ska träna idag. innan klockran tre men liksom jag är väldigt velig. har lust att göra musik. har lust att springa, har lust att träna. Och så verkar inget hända för att alla tar ut varandra 😛
Micke H Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 Jag börjar mer och mer lämna ateismen och bli agnostiker istället.
Recommended Posts