Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

ont i halsen har jag med. fidden var du ute på kusten i helgen och grävde? 😑

Japp, vinkade lite åt vänersborgavfarten när vi åkte förbi 😉

Jag var också på kusten i helgen. Smögen/Kungshamn blev det för mig. Lysekil vart det för dig va? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Sen tycker jag inte att det är något fel med att tycka det är skönt att ha en låtsasperson som man gillar. Funkar det för den som har det så är ju det toppen. 🙂

Och Pazo: Ja det var bra på kusten. Orkade inte svara. 😑 Fast när jag körde hem så kom jag utanför vägen på en 70-väg så jag fick ett kast men det hanterade jag galant. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Finns låtsaspersonen inte överhuvudtaget, eller är det en låtsasrelation med en person som faktiskt finns men som man aldrig pratat/sms:at/chattat/träffat...

Det är frågan. Är det alternativ ett blir jag orolig.

Nu ska jag iväg på ett rehabpass. OM nu de skrivit upp en tid för mig. Ringde bokningen förra veckan och talade in på tfn.svar, men inte fått någon bekräftelse. Tfn.tid 13-14.

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

ont i halsen har jag med. fidden var du ute på kusten i helgen och grävde? 🙂

Japp, vinkade lite åt vänersborgavfarten när vi åkte förbi 🙂

Jag var också på kusten i helgen. Smögen/Kungshamn blev det för mig. Lysekil vart det för dig va? 😎

Njaa, nästan. Närmre munkedal. Här. Smögen är lyxigare 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

<Anonymous> Now, I’m sure many of you have encountered little shits in supermarkets. Little kids running about and knocking things over, being rude, walking all over their parents, you know the kind. But the worst are the biters. Yes, those little cunts that feel it is okay to bite you whenever they feel like it.

<Anonymous> Okay, here’s the best part. A biter got me today when I was grocery stopping. He broke the fucking skin, too. This was when the gears started turning, the moment I saw a tiny sprickle of blood on the little shit’s teeth as he was grinning at me like the little cunt he is. I made my eyes get wide, and started screaming “SHIT! SHIT!.” Now, my good friend, Tom we’ll call him, was there too, and he instantly picked up on it. He started shouting “FUCK! MAYBE HE DIDN’T GET IT! FUCK!.” By now, the kid is scared shitless and starts crying, and instantly, Mizz Mom appears out of nowhere and starts getting pissy at us for yelling at her kid.

<Anonymous> Here’s the kicker, I look her straight in the eye and say, “Mam, get your son tested as soon as possible, he just bit me and I’m… I’m FUCKING HIV POSITIVE.”

<Anonymous> And now there is silence. Not a peep in the entire store. The brat knows he just fucked up big time because his mom isn’t defending his ass. She just stares at me wide eyed. I walk away from them, buy my shit from the wide eyed cashier, all the while blood is dripping from my calf, making a nice little trail on the floor. And, just s we leave, we start to hear the mother sobbing. Sobbing like the cunt she is.

<Anonymous> I have never felt any more satisfaction than the moment I heard that sob.

Holy crap! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...