Fidden Postat 28 april 2008 Postat 28 april 2008 mina bröst är sjukt små. måste vara någon slags genetisk defekt, jag KAN inte få bröstmuskler. armarna blir riktigt biffiga jättelätt, men i övrigt är jag päronformad.
Micke H Postat 28 april 2008 Postat 28 april 2008 Klaga inte, jag är liten och spinkig hur jag än gör typ...jag har ätit godis och chips i månader utan att bli tjock, och jag har varit ute och joggat tre gånger i veckan och kört armhävningar och situps varje morgon och kväll utan särskilt märkbart resultat... Fast jag skulle kanske träna på riktigt för att märka någon skillnad. 😛
Dingbats Postat 28 april 2008 Postat 28 april 2008 Vafan, jag har testat tusen jävla brännarprogram och ingen skiva funkar i stereon!
Dingbats Postat 28 april 2008 Postat 28 april 2008 Hur gick provet idag, Dingbats? Helt okej tror jag, valde den första och skrev exakt två sidor. Du då?
Fidden Postat 28 april 2008 Postat 28 april 2008 Klaga inte, jag är liten och spinkig hur jag än gör typ...jag har ätit godis och chips i månader utan att bli tjock, och jag har varit ute och joggat tre gånger i veckan och kört armhävningar och situps varje morgon och kväll utan särskilt märkbart resultat... Fast jag skulle kanske träna på riktigt för att märka någon skillnad. 😛 Om du joggat samtidigt som du ätit godis och chips, förstår jag att du inte blivit fet. Gör man av med energin man får i sig, ändras inte vikten. Att du inte får några resultat av armhävningarna kan ju dessutom bero på att det inte finns så mycket protein i varken godis eller chips. Försök att käka typ 1,5g protein för varje kg du väger varje dag (något jag fetmisslyckas med eftersom jag är vegetarian). Sedan undrar jag hur situpsen och armhävningarna ser ut. Gör dem så jobbiga som möjligt, så att du orkar max 10 typ. Sen gör du 2-3 set istället. Kör man typ 100 situps i sträck är det mest konditionsträning och fettförbränning, inte direkt effektivt muskelbyggande. Sliter väl en del på rygg också skulle jag tro.
Pazo Postat 28 april 2008 Postat 28 april 2008 Grattis micke! 😄 Det enda som går upp i vikt på mig är ölkaggen. Vet inte varför. Och den är en djävel att får bort! Däremot muskler har jag ingete svårt att få 😛
Pazo Postat 28 april 2008 Postat 28 april 2008 Mäh lixom! I gymnasiet så gjorde jag bara armhävningar och fick mer bröstmuskler av det 😛
Pazo Postat 28 april 2008 Postat 28 april 2008 Dessutom så har jag kroppstypen som kan få sånt 😛 Finns ju liksom tre. Sånna som är skitsmala och alltid kommer vara de (typ micke).. Sånna som är "normala" som kan vara både smala och tjocka men oftast är mellan. Sånna kan också bygga muskler bra och sånt. Sen finns de tjockisarna. De är liksom bara tjocka å går upp i vikt lätt å sånt 😄 Kan få muskler men de märks inte direkt för de ligger under fett 😛
Fidden Postat 28 april 2008 Postat 28 april 2008 äh, jag tror inte det är omöjligt för någon kroppstyp att få snygga muskler. vissa måste bara kämpa lite mer än andra 😛 sedan tar det ju ofta ganska lång tid, beroende på hur mycket man vill ha och hur hårt man tränar.. och vad man äter.
Pazo Postat 28 april 2008 Postat 28 april 2008 Jamen alltså. Jag sa ju bara de vanliga liksom. Om man liksom verkligen pushar så äre ju klart man kan. men de krävs ju mkt mer jobb 😛 Nu ska Claras kompisar inte komma på valborg så nu kan vi gå på champagnegalloppen och ut på kvällen på nation 😄 FETT HETT!
Micke H Postat 28 april 2008 Postat 28 april 2008 Alltså, jag käkade inte godis samtidigt som jag tränade. 😛 Jag menade att jag har käkat onyttigt under en period utan att det märktes nån skillnad, och tränat under en period, utan att det märktes nån skillnad. 😄
Overkill Postat 28 april 2008 Postat 28 april 2008 Jag blir inte heller fet och då rör jag inte på mig i onödan. 😛 Så det är väl tur annars hade jag nog varit fet.
Dingbats Postat 28 april 2008 Postat 28 april 2008 Jag orkar inte träna annat än den joggning min farsa släpar ut mig på och jag blir inte fet för det 😛
Dingbats Postat 28 april 2008 Postat 28 april 2008 Har fått lös en vägg som jag tänkte sätta nån affisch på, nån som kan rekommendera nåt?
Overkill Postat 28 april 2008 Postat 28 april 2008 En poster med någon bild av Gregory Crewdson hade varit grymt att ha på väggen. Helt sjukt snygga bilder!
Overkill Postat 28 april 2008 Postat 28 april 2008 24 maj hade jag velat vara i Bend, Oregon! Death Cab for Cutie spelar då och The Decemberists är förband. 😛
Dingbats Postat 28 april 2008 Postat 28 april 2008 Shit, Death Cab borde vara förband till The Decemberists i så fall!
Overkill Postat 28 april 2008 Postat 28 april 2008 Shit, Death Cab borde vara förband till The Decemberists i så fall! Knappast. 🙂 Death Cab borde väl vara ett av de största indiebanden (som nu i och för sig snart släppt två skivor på Atlantic Records) så det är klart de inte är förband. 😎
Overkill Postat 28 april 2008 Postat 28 april 2008 Jag intervjuade två stycken förut för en artikel om meritpoäng och herregud vad det är krångligt... Skjut mig, snälla. Tur jag spelade in skiten.
musik (oregistrerad) Postat 28 april 2008 Postat 28 april 2008 Klaga inte, jag är liten och spinkig hur jag än gör typ...jag har ätit godis och chips i månader utan att bli tjock, och jag har varit ute och joggat tre gånger i veckan och kört armhävningar och situps varje morgon och kväll utan särskilt märkbart resultat... Fast jag skulle kanske träna på riktigt för att märka någon skillnad. 😉 Äter du den maten när du joggar och gör armhävningar och situps och funderar varför du inte får resultat. Sötsaker bryter ned muskelmassa för det första. För det andra är joggning inte alls muskeluppbyggande. 🙂 :musik
musik (oregistrerad) Postat 28 april 2008 Postat 28 april 2008 Nu glömde jag av vad jag skulle skriva...
Micke H Postat 29 april 2008 Postat 29 april 2008 Klaga inte, jag är liten och spinkig hur jag än gör typ...jag har ätit godis och chips i månader utan att bli tjock, och jag har varit ute och joggat tre gånger i veckan och kört armhävningar och situps varje morgon och kväll utan särskilt märkbart resultat... Fast jag skulle kanske träna på riktigt för att märka någon skillnad. ☺️ Äter du den maten när du joggar och gör armhävningar och situps och funderar varför du inte får resultat. Sötsaker bryter ned muskelmassa för det första. För det andra är joggning inte alls muskeluppbyggande. 😉 :musik Du kanske skulle läst mitt andra inlägg också?
Fidden Postat 29 april 2008 Postat 29 april 2008 gaah, varför funkar inte aftonbladet.se i mitt firefox?! laddar inte ens. bara en vit tom sida.
Dingbats Postat 29 april 2008 Postat 29 april 2008 Apropå det så är det hilariöst att aftonhoran.se redirectar till aftonbladet ☺️
Recommended Posts