Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Klaga inte, jag är liten och spinkig hur jag än gör typ...jag har ätit godis och chips i månader utan att bli tjock, och jag har varit ute och joggat tre gånger i veckan och kört armhävningar och situps varje morgon och kväll utan särskilt märkbart resultat...

Fast jag skulle kanske träna på riktigt för att märka någon skillnad. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Klaga inte, jag är liten och spinkig hur jag än gör typ...jag har ätit godis och chips i månader utan att bli tjock, och jag har varit ute och joggat tre gånger i veckan och kört armhävningar och situps varje morgon och kväll utan särskilt märkbart resultat...

Fast jag skulle kanske träna på riktigt för att märka någon skillnad. 😛

Om du joggat samtidigt som du ätit godis och chips, förstår jag att du inte blivit fet. Gör man av med energin man får i sig, ändras inte vikten. Att du inte får några resultat av armhävningarna kan ju dessutom bero på att det inte finns så mycket protein i varken godis eller chips.

Försök att käka typ 1,5g protein för varje kg du väger varje dag (något jag fetmisslyckas med eftersom jag är vegetarian). Sedan undrar jag hur situpsen och armhävningarna ser ut. Gör dem så jobbiga som möjligt, så att du orkar max 10 typ. Sen gör du 2-3 set istället. Kör man typ 100 situps i sträck är det mest konditionsträning och fettförbränning, inte direkt effektivt muskelbyggande. Sliter väl en del på rygg också skulle jag tro.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dessutom så har jag kroppstypen som kan få sånt 😛

Finns ju liksom tre. Sånna som är skitsmala och alltid kommer vara de (typ micke).. Sånna som är "normala" som kan vara både smala och tjocka men oftast är mellan. Sånna kan också bygga muskler bra och sånt.

Sen finns de tjockisarna. De är liksom bara tjocka å går upp i vikt lätt å sånt 😄 Kan få muskler men de märks inte direkt för de ligger under fett 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

äh, jag tror inte det är omöjligt för någon kroppstyp att få snygga muskler. vissa måste bara kämpa lite mer än andra 😛

sedan tar det ju ofta ganska lång tid, beroende på hur mycket man vill ha och hur hårt man tränar.. och vad man äter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jamen alltså. Jag sa ju bara de vanliga liksom. Om man liksom verkligen pushar så äre ju klart man kan. men de krävs ju mkt mer jobb 😛

Nu ska Claras kompisar inte komma på valborg så nu kan vi gå på champagnegalloppen och ut på kvällen på nation 😄

FETT HETT!

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså, jag käkade inte godis samtidigt som jag tränade. 😛 Jag menade att jag har käkat onyttigt under en period utan att det märktes nån skillnad, och tränat under en period, utan att det märktes nån skillnad. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Shit, Death Cab borde vara förband till The Decemberists i så fall!

Knappast. 🙂 Death Cab borde väl vara ett av de största indiebanden (som nu i och för sig snart släppt två skivor på Atlantic Records) så det är klart de inte är förband. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Klaga inte, jag är liten och spinkig hur jag än gör typ...jag har ätit godis och chips i månader utan att bli tjock, och jag har varit ute och joggat tre gånger i veckan och kört armhävningar och situps varje morgon och kväll utan särskilt märkbart resultat...

Fast jag skulle kanske träna på riktigt för att märka någon skillnad. 😉

Äter du den maten när du joggar och gör armhävningar och situps och funderar varför du inte får resultat.

Sötsaker bryter ned muskelmassa för det första. För det andra är joggning inte alls muskeluppbyggande.

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Klaga inte, jag är liten och spinkig hur jag än gör typ...jag har ätit godis och chips i månader utan att bli tjock, och jag har varit ute och joggat tre gånger i veckan och kört armhävningar och situps varje morgon och kväll utan särskilt märkbart resultat...

Fast jag skulle kanske träna på riktigt för att märka någon skillnad. ☺️

Äter du den maten när du joggar och gör armhävningar och situps och funderar varför du inte får resultat.

Sötsaker bryter ned muskelmassa för det första. För det andra är joggning inte alls muskeluppbyggande.

😉

:musik

Du kanske skulle läst mitt andra inlägg också?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...