Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Fan vilken faildag. Först blev jag INTJ och nu har cd-brännarprogrammet som jag var så himla glad att det funkade så bra förut slutat funka 😐 Nu är jag verkligen genuint ledsen. Jag vill nästan gråta, så ledsen är jag. Inte ens tanken på typ, att jag kanske kommer få en flickvän nån gång i en halv avlägsen framtid gör mig det minsta gladare.

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill också ha en flickvän någon gång i en halvavlägsen framtid. 😄

Vad ska din heta?

Min ska heta Tekla. Hon har mörkbrunt halvlångt hår och är jättesöt i ansiktet och är typ 170 lång. Hon har inget emot att vara uppe sent och tycker om att prata om kiss och bajs. Vi träffas när båda sommarjobbar på posten, och så en dag följer jag med henne hem efteråt och när min buss hem kommer pussar hon mig på kinden för första gången.

Jag har massor med detaljer uttänkta.

😐

Link to comment
Dela på andra sajter

Ah. Inte så kräsen.

Ärligt talat, ibland känns det faktiskt som att jag har en flickvän på riktigt för att fantasin blir så verklig. Det är härligt. Fast samtidigt så känns det lite farligt att liksom nöja sig med fantasin och nästan känna sig otrogen när man verkligen träffar nån som finns...

Link to comment
Dela på andra sajter

ISTP - "Engineer". Values freedom of action and following interests and impulses. Independent, concise in speech, master of tools. 5.4% of total population.

Hmm...bortsett från "master of tools", som jag inte ens fattar vad dom menar, så verkar det samma ganska bra. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...