Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat
Alltså - det finns ett nedläggningshotat badhus i Aspudden. Det finns en hemsida för någon slags organisation mot nedläggningen. Låt oss säga att jag har gjort en flash-banner där man kan fylla i sin mailadress och skicka iväg den för att få ett nyhetsbrev och att jag har skrivit ihop en liten text till det här - och länk till hemsidan. Vad ska jag göra med allt det här? Finns det några bra forum på internet där jag kan posta det här?

Lite varsomhelst..? :rolleyes:

Postat
Alltså - det finns ett nedläggningshotat badhus i Aspudden. Det finns en hemsida för någon slags organisation mot nedläggningen. Låt oss säga att jag har gjort en flash-banner där man kan fylla i sin mailadress och skicka iväg den för att få ett nyhetsbrev och att jag har skrivit ihop en liten text till det här - och länk till hemsidan. Vad ska jag göra med allt det här? Finns det några bra forum på internet där jag kan posta det här?

Lite varsomhelst..? :rolleyes:

Om jag skulle posta det exempelvis här, skulle någon bry sig? Finns väl forum där det passar bättre.

Postat

Fan va seriös du är fidden! 😏

Iof är jag lite det också. Åker cykel överallt å skjutsar clara för att de är bra träning. Och så gymmar ja 😛

Önska jag kunde springa. vill inte riskera knär :rolleyes:

BIG UP FIDDEN!

Postat

Lite varsomhelst..? 😕

Om jag skulle posta det exempelvis här, skulle någon bry sig? Finns väl forum där det passar bättre.

Nej, det är klart. Men jag vet inte om det finns nånstans där folk bryr sig mer om just det där än nån annanstans, om det inte råkar finnas en väldigt massa folk från Aspudden på nåt forum...

Postat
Lägg det överallt liksom!

Posta länkar överallt!

haha. skicka över msn å sånt också!

Precis, det blir väl så man får göra.

Om ni undrade, det är en skoluppgift. jag ska inte EGENTLIGEN göra det där, uppgiften går ut på att komma på metoder för att rädda badhuset. Metoder som är genomförbara.

Postat
Kul uppgift. Eller inte. 😳

Så går det när man skolkar. Fast jag har å andra sidan bara sju veckor kvar av detta, hur mycket har du? 😕

Postat
Hur fort går den? 😕

Ända in i...fyrkanten...

Nej, jag kom inte på något bättre svar. Knip käft och filosofera över det här:

Musik är en form av konst, konst är en form av varseblivning, varseblivningen existerar först när den har blivit varsebliven, varseblivning existerar alltså när det har hänt, saker som har hänt tillhör det förgångna, Saker som är förgågna är historia.

Och vill vi inte alla leva i nuet, eller?

😳

Postat
Musik är en form av konst, konst är en form av varseblivning, varseblivningen existerar först när den har blivit varsebliven, varseblivning existerar alltså när det har hänt, saker som har hänt tillhör det förgångna, Saker som är förgågna är historia.

Och vill vi inte alla leva i nuet, eller?

😳

Låter som nån form av... trams, tycker jag... 😕

Postat

Helt jävla random! Min farsa och farbror kom just bärandes in på ett piano in på mitt rum! ☺️ Hade verkligen inte räknat med det alls, hade ingen aning! 😲

Postat

Shankill Butchers är jäkligt fin!

And everybody knows if you don't

mind your mother's words

A wicked wind will blow

your ribbons from your curls

Everybody moan, everybody shake

The Shankill Butchers want to catch you awake

Postat

Oh, nu har det dykt upp ett litet privat jobb jag ska utföra (icke-sexuellt...) vilket kommer ge välbehövliga pengar. Lördagens fest blev ganska så dyr... 😄

Postat
Shankill Butchers är jäkligt fin!

And everybody knows if you don't

mind your mother's words

A wicked wind will blow

your ribbons from your curls

Everybody moan, everybody shake

The Shankill Butchers want to catch you awake

Summersong är en favorit annars!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.