Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Alltså - det finns ett nedläggningshotat badhus i Aspudden. Det finns en hemsida för någon slags organisation mot nedläggningen. Låt oss säga att jag har gjort en flash-banner där man kan fylla i sin mailadress och skicka iväg den för att få ett nyhetsbrev och att jag har skrivit ihop en liten text till det här - och länk till hemsidan. Vad ska jag göra med allt det här? Finns det några bra forum på internet där jag kan posta det här?

Lite varsomhelst..? :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså - det finns ett nedläggningshotat badhus i Aspudden. Det finns en hemsida för någon slags organisation mot nedläggningen. Låt oss säga att jag har gjort en flash-banner där man kan fylla i sin mailadress och skicka iväg den för att få ett nyhetsbrev och att jag har skrivit ihop en liten text till det här - och länk till hemsidan. Vad ska jag göra med allt det här? Finns det några bra forum på internet där jag kan posta det här?

Lite varsomhelst..? :rolleyes:

Om jag skulle posta det exempelvis här, skulle någon bry sig? Finns väl forum där det passar bättre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså - det finns ett nedläggningshotat badhus i Aspudden. Det finns en hemsida för någon slags organisation mot nedläggningen. Låt oss säga att jag har gjort en flash-banner där man kan fylla i sin mailadress och skicka iväg den för att få ett nyhetsbrev och att jag har skrivit ihop en liten text till det här - och länk till hemsidan. Vad ska jag göra med allt det här? Finns det några bra forum på internet där jag kan posta det här?

Lite varsomhelst..? 😕

Om jag skulle posta det exempelvis här, skulle någon bry sig? Finns väl forum där det passar bättre.

Nej, det är klart. Men jag vet inte om det finns nånstans där folk bryr sig mer om just det där än nån annanstans, om det inte råkar finnas en väldigt massa folk från Aspudden på nåt forum...

Link to comment
Dela på andra sajter

Lägg det överallt liksom!

Posta länkar överallt!

haha. skicka över msn å sånt också!

Precis, det blir väl så man får göra.

Om ni undrade, det är en skoluppgift. jag ska inte EGENTLIGEN göra det där, uppgiften går ut på att komma på metoder för att rädda badhuset. Metoder som är genomförbara.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur fort går den? 😕

Ända in i...fyrkanten...

Nej, jag kom inte på något bättre svar. Knip käft och filosofera över det här:

Musik är en form av konst, konst är en form av varseblivning, varseblivningen existerar först när den har blivit varsebliven, varseblivning existerar alltså när det har hänt, saker som har hänt tillhör det förgångna, Saker som är förgågna är historia.

Och vill vi inte alla leva i nuet, eller?

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Musik är en form av konst, konst är en form av varseblivning, varseblivningen existerar först när den har blivit varsebliven, varseblivning existerar alltså när det har hänt, saker som har hänt tillhör det förgångna, Saker som är förgågna är historia.

Och vill vi inte alla leva i nuet, eller?

😳

Låter som nån form av... trams, tycker jag... 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Shankill Butchers är jäkligt fin!

And everybody knows if you don't

mind your mother's words

A wicked wind will blow

your ribbons from your curls

Everybody moan, everybody shake

The Shankill Butchers want to catch you awake

Summersong är en favorit annars!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...