Jump to content
Annons

Recommended Posts

musik (oregistrerad)
Postat
I will possess your heart

possess betyder?

inneha eller nåt va?

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat
Det sägs att man får hår på de ställen som masserats.

Jag måste massera min bröstkorg mer.

Min mage och bröstkorg måste ha blivit extremt masserade i min frånvaro på något sätt...

Postat

Idag har jag verkligen inte gjort nån nytta alls. Bara kollat på dåliga tv-program på sexan med folk som slår sig och folk som gör skitkonstiga saker på Youtube.

Postat

Fast ännu värre är hon på Talang (som jag inte såg med flit) som hette Zara med Z. Hennes föräldrar borde deporteras.

Postat

Förresten ska det tydligen vara ett kvinnomord i norge som han kan vara skyldig till också enligt norsk press. Lär säkert dyka upp mer.

Postat

Hej! Jag blev tilldelad Colombia som jag ska skriva om i spanskan. 😲 Så, Pazo, är detta rätt?

El capital de Colombia se llama Bogotá. El país tiene 44 milliones de habitantes. Está en el norte de America del Sur y limita con Panama, Venezuela, Ecuador, Perú y Brasil. El idioma oficial es español y su moneda es Peso Colombiano. El producto la mayor para la exportación es aceite y café, pero narcótico también. En Colombia es muy incierto a causa de guerilla y les luchas.

Postat
Andra raden fattar jag typ ingenting 🙂

Första radens ända fel är att de ska vara LA capital

El producto la mayor para la exportación es aceite y café, pero narcótico también. Med den menar jag deras största exportvara. Slog upp exportvara och det var producto para la exportación. Sedan slog jag upp största och det varv isst la mayor så lade jag in det där. 😛

musik (oregistrerad)
Postat
Vem fan döper sitt barn till Engla?

Någon som älskade sitt barn.

Postat
Vem fan döper sitt barn till Engla?

Någon som älskade sitt barn.

Må så vara, men det låter rätt töntigt. Typ "ååå våran lilla ängel", pretentiöst.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.