Overkill Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Och en vecka i Florida blir det visst med. Lär ju spana på brudar i bikini då. 🙂
Fidden Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Nu blir jag förvirrad... det är faktiskt ganska långt mellan bikini och floria. Dessutom finns det inga brudar där, om om det finns det är de nog ganska sönderskadade av radioaktivitet...
Micke H Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 *googlar floria* Han är en lustig människa som inte postar här längre...
Micke H Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Try my shoes, pal, and you will see Taking pleasure in other people's misfortunes is sometimes the only thing keeping a man uptight as he takes his unsteady steps through life While hope is lauging me right in my face And love is taunting me behind my back I'm slowly withering away Initially, there was a purpose with my life An ideal that I tried so hard to follow An ideal now fading away
Micke H Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Aaaaah! Fortfarande inte helt nöjd! Tyckte jag hade några riktigt bra strofer... 😛
Dingbats Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Aaaaah! Fortfarande inte helt nöjd! Tyckte jag hade några riktigt bra strofer... 😛 Var det du som hade skrivit det där där uppe?
Micke H Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Aaaaah! Fortfarande inte helt nöjd! Tyckte jag hade några riktigt bra strofer... 😛 Var det du som hade skrivit det där där uppe? ...jupp...stundens skräpingivelse. Jag är bättre på att skriva musik än texter.
Overkill Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Aaaaah! Fortfarande inte helt nöjd! Tyckte jag hade några riktigt bra strofer... 😛 Var det du som hade skrivit det där där uppe? ...jupp...stundens skräpingivelse. Jag är bättre på att skriva musik än texter. Såg väl bra ut. 🙂 En del ord gör den väl dock lite haltande som sångtext, men annars var den ju fin. 🙂
Micke H Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Aaaaah! Fortfarande inte helt nöjd! Tyckte jag hade några riktigt bra strofer... 😛 Var det du som hade skrivit det där där uppe? ...jupp...stundens skräpingivelse. Jag är bättre på att skriva musik än texter. Såg väl bra ut. 🙂 En del ord gör den väl dock lite haltande som sångtext, men annars var den ju fin. 🙂 Tack. 🙂 Var inte direkt menad som låttext egentligen. Och vissa meningar vill jag göra om.
Overkill Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Ja om skulle ta bort alla sånger som handlar om brustna hjärtan eller allmän nedstämdhet så skulle det väl inte bli så många kvar. 😛
Micke H Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Beror på vilken musikstil man lyssnar på. Och det går att skriva låtar om hur livet suger, utan att det är emo. Tool exempelvis lyckas ofta riktigt bra med det. 😛
Micke H Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Ja om skulle ta bort alla sånger som handlar om brustna hjärtan eller allmän nedstämdhet så skulle det väl inte bli så många kvar. 🙂 Vore iofs ingen större förlust. 😛
Overkill Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Any pour souls who trespass against us Whether it be beast or man Will suffer the bite or be stung dead on sight By those who inhabit this land For thiers is the power and this is the kingdom As sure as the sun does burn So enter this path, but heed these four words, You shall never return...
Dingbats Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Tycker det är hopplöst att skriva texter på engelska. På svenska vet man exakt vad varje stavelse betyder, på engelska blir det så ytligt.
Pazo Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 hihihi huhuhuhu Nu börjar de trilla in vännförfrågan å stuff på myspace. typ 200 unika besökare på 4 dar 😄
Neosus Postat 9 april 2008 Trådstartare Postat 9 april 2008 Sjukt att det skiljer så mycket pengar mellan en 73 tangentssynt och en 88 tangenters.. Ändå är dom likadan invärtes.. men bara fler tangenter. Inte fan går jag och betalar flera tuesnlappar extra för extra tangenter... ...eller jo det gör jag. Men 61 tangenters brukar funkar bra för mig.. Ska man ha piano så köper man väl en sån istället då? Nåja.. Jag har varken råd med det ena eller det andra just nu så... vem fan bryr sig 😄
Recommended Posts