Dingbats Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 Undra hur lång tid det kommer ta innan lagringsutrymmena har blivit så stora så det inte finns nån poäng att använda komprimerade ljudformat som mp3, aac, ogg, wma etc... Förmodligen kortare än man tror. Tänk när bärbara spelare har liksom ett par terabyte som standard och man kan få plats med hela sin musiksamling i flac! 😉
Overkill Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 Micke, snabbaste är väl att koppla ihop datorerna med en lankabel? Och nu kan du ju skriva smsen på datorn. 😄
Pazo Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 Jag är k issnödig. Förresten så fick jag min nya skräddarsydda skjorta igår. Rätt Ljusgrå med maokrage. assnygg!
musik (oregistrerad) Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 Jag är k issnödig.Förresten så fick jag min nya skräddarsydda skjorta igår. Rätt Ljusgrå med maokrage. assnygg! Maokrage är häftigt! 😄
Overkill Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 Jag kollar på skivor på Megastore. Dom har faktiskt riktigt schysst utbud med massor av importer. 😄
Overkill Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 Walkmen - Hundred Miles Off Clap Your Hands Say Yeah - Clap Your Hands Say Yeah Rooney - Calling The World Death Cab For Cutie - We Have The Facts And We're Voting Yes Decemberists - Crane Wife Rooney - Rooney Clap Your Hands Say Yeah - Some Loud Thunder Death Cab For Cutie - Transatlanticism Death Cab For Cutie - Can Play These Songs With Chords 🙂 Kostar 1071. Handlar man med faktura så får man inte överskrida 1000 första gången (vilket detta tydligen var, trots att jag handlat där förr). 😄
musik (oregistrerad) Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 Megastore är bra. Handlat där flera gånger.
Micke H Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 Micke, snabbaste är väl att koppla ihop datorerna med en lankabel? Och nu kan du ju skriva smsen på datorn. 😄 Tack för tipset. Hur set en lankabel ut?
Micke H Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 Det är väl en vanlig nätverkskabel antar jag? Fast det enklaste just nu vore bluetooth, mest för att det är småsaker jag skulle vilja föra över.
Pazo Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 Ja. Nätverkskabel. Ännu bättre vore det att ha extern hdd. Eller trådlöst nätverk 😛
Recommended Posts