Overkill Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 Jag svarade på musiks inlägg när jag sa okej väldigt kallt. 😑 Tråkigt när folk tar livet av sig. 😉
Micke H Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 Om en timme åker jag och hämtar min nya Mac! En Macbook!!!! 🙁😄 :D
Micke H Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 (redigerat) * 2.4GHz Core 2 Duo de Intel * 2 GB minne * Hårddisk på 160 GB 1 * SuperDrive för skivor i dubbla lager 😄 Vad är SuperDrive för nånting förresten? 🙁 EDIT: ja, det är trettontum. Här hemma ska jag ha externt keyboard, mus och skärm hade jag tänkt. Ska kanske använda den för att spela in i replokalen. 😄 Redigerat 4 april 2008 av Micke H
Overkill Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 Fett! En sådan jag ska få till hösten. 🙁 Ska också använda den till för att spela in. Ska bli skoj.
Micke H Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 Om jag har tid, lämnar jag lägesrapport innan jag drar till repet ikväll. 🙁
Pazo Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 Djingis djingis djingis khaaaan! vi hojtar han hojtar dom hojtar alla hojtar! hahahah!! FYFAN!!! 🙁
Pazo Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 EEEEEEEEEEEEEEELOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSS Är vi mer än bara vänner eller whatever! Fetbra låt juh! Favoriten när man var liten 🙁
Fidden Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 Djingis djingis djingis khaaaan! vi hojtar han hojtar dom hojtar alla hojtar! hahahah!! FYFAN!!! 🙁 Ha! Ho! Ha!
Pazo Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 Never let it go never stop till you know you'll be reaching for the top toonight! Surrender to the beat up and down in the heat we'll be shake it shake it! 🙁😄 :D 😄
Pazo Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 Alltså! Fyyyfaaaan! Schlager på den fina tiden när de spelade live med riktiga instrumetn var ju så sjukt bra 🙂 Jag skulle lätt kunna vara schlagertrummis! Så j älla kul! 😄
Pazo Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 I saw the sign! And it opened up my eyes i saw the sign! 🙂 ACE OF BASE!! 😄
musik (oregistrerad) Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 Nu ska ja gå och lyssna på olika högtaleri och sånt å d... He da!! 🙂
Micke H Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 Hmm, kan man koppla samman en PC och en Mac via bluetooth och skapa ett nätverk? Har aldrig gjort nåt sånt, men det verkar vara det snabbaste sättet att föra över filer mellan burkarna på. 🙂
Dingbats Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 Borde väl gå. Fast jag vet inte hur snabbt Bluetooth är jämfört med andra metoder?
Micke H Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 Vill mest bara prova. Men jag undrar bara hur? Visst har min dator inbyggd bluetooth-anslutning, eller behöver jag nån adapter av nåt slag? Lyckades i alla fall få min mobil att kommunicera med Macen utan problem. Den kan tydligen agera fjärrkontroll, vilket är lite sådär onödigt men coolt. 🙂
Micke H Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 Så här står det i Windows Hjälp: Öppna Nätverksanslutningar genom att klicka här. Klicka på ikonen Bluetooth-nätverksanslutning under Personligt nätverk. Klicka på Visa Bluetooth-nätverksenheter i verktygsfältet. Klicka på den enhet du vill ansluta till under Bluetooth-enheter i dialogrutan Bluetooth-enheter i personligt nätverk och klicka sedan på Anslut. Problemet är att jag inte har någon ikon som heter Bluetooth-nätverksanslutning. Betyder det att jag behöver ett bluetooth-nätverkskort eller nåt?
Dingbats Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 Det står inte i nån manual eller nåt om datorn har inbyggd bluetooth eller inte? Trodde de flesta datorer hade det nu för tiden...
Micke H Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 Det står inte i nån manual eller nåt om datorn har inbyggd bluetooth eller inte? Trodde de flesta datorer hade det nu för tiden... trodde jag med. Kan kika i nån manual sen när jag orkar...
Dingbats Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 HAHA har alltid trott att det heter "kärlknöl" men det heter ju "tjälknöl"!! 😉😛
Recommended Posts