Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

* 2.4GHz Core 2 Duo de Intel

* 2 GB minne

* Hårddisk på 160 GB 1

* SuperDrive för skivor i dubbla lager

😄

Vad är SuperDrive för nånting förresten? 🙁

EDIT: ja, det är trettontum. Här hemma ska jag ha externt keyboard, mus och skärm hade jag tänkt. Ska kanske använda den för att spela in i replokalen. 😄

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm, kan man koppla samman en PC och en Mac via bluetooth och skapa ett nätverk? Har aldrig gjort nåt sånt, men det verkar vara det snabbaste sättet att föra över filer mellan burkarna på. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill mest bara prova. Men jag undrar bara hur? Visst har min dator inbyggd bluetooth-anslutning, eller behöver jag nån adapter av nåt slag?

Lyckades i alla fall få min mobil att kommunicera med Macen utan problem. Den kan tydligen agera fjärrkontroll, vilket är lite sådär onödigt men coolt. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Så här står det i Windows Hjälp:

Öppna Nätverksanslutningar genom att klicka här.

Klicka på ikonen Bluetooth-nätverksanslutning under Personligt nätverk.

Klicka på Visa Bluetooth-nätverksenheter i verktygsfältet.

Klicka på den enhet du vill ansluta till under Bluetooth-enheter i dialogrutan Bluetooth-enheter i personligt nätverk och klicka sedan på Anslut.

Problemet är att jag inte har någon ikon som heter Bluetooth-nätverksanslutning. Betyder det att jag behöver ett bluetooth-nätverkskort eller nåt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det står inte i nån manual eller nåt om datorn har inbyggd bluetooth eller inte? Trodde de flesta datorer hade det nu för tiden...

trodde jag med. Kan kika i nån manual sen när jag orkar...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...