gol Postat 2 oktober 2004 Postat 2 oktober 2004 Lite trist att forumet lĂ„g nere, hoppas man slipper det igen! đ
Egghuvud Postat 2 oktober 2004 Postat 2 oktober 2004 Jo.. det Ă€r mĂ€rkligt sĂ„ fort det gĂ„r att bli beroende đ
gol Postat 2 oktober 2004 TrĂ„dstartare Postat 2 oktober 2004 Jo.. det Ă€r mĂ€rkligt sĂ„ fort det gĂ„r att bli beroende đ Det kan man sĂ€ga! Första sidan jag besöker nĂ€r jag surfar. đ
Jazzman Postat 2 oktober 2004 Postat 2 oktober 2004 Det har vĂ€l hĂ€nt ett litet antal gĂ„nger tidigare vad jag har mĂ€rkt đ
gol Postat 2 oktober 2004 TrĂ„dstartare Postat 2 oktober 2004 Det har vĂ€l hĂ€nt ett litet antal gĂ„nger tidigare vad jag har mĂ€rkt đ Första gĂ„ngen för mig! đ
Björn Olsberg Postat 2 oktober 2004 Postat 2 oktober 2004 Usch, pinsamt. Jag ber alla om ursĂ€kt för att jag inte sĂ„g det tidigare. Har legat hemma sjuk och inte variit uppkopplad alls. För att ge en förklaring pĂ„ vad som har hĂ€nt: Det var faktiskt Eddie-lĂ„ten som sinkade forumet đ Eller rĂ€ttare sagt loggarna för webbservern som gjorde slut pĂ„ utrymmet i förtid (loggarna var pĂ„ nĂ€rmare 1 gigabyte!) Jag utökade utrymmet för webbloggarna i vĂ„ras för att detta inte skulle hĂ€nda, men forumets popularitet har föregĂ„tt mina handlingar för att hindra hĂ„rddiskarna frĂ„n att bli fulla. Jag ber verkligen om ursĂ€kt. First thing pĂ„ mĂ„ndag Ă€r det Ă„tgĂ€rdat. Nu rullar dock allt som det ska!
Jazzman Postat 2 oktober 2004 Postat 2 oktober 2004 Det har vĂ€l hĂ€nt ett litet antal gĂ„nger tidigare vad jag har mĂ€rkt đ Första gĂ„ngen för mig! đ Ett hopp om ett liv offline đ
Jazzman Postat 2 oktober 2004 Postat 2 oktober 2004 Usch, pinsamt. Jag ber alla om ursĂ€kt för att jag inte sĂ„g det tidigare. Har legat hemma sjuk och inte variit uppkopplad alls. För att ge en förklaring pĂ„ vad som har hĂ€nt: Det var faktiskt Eddie-lĂ„ten som sinkade forumet đ Eller rĂ€ttare sagt loggarna för webbservern som gjorde slut pĂ„ utrymmet i förtid (loggarna var pĂ„ nĂ€rmare 1 gigabyte!) Jag utökade utrymmet för webbloggarna i vĂ„ras för att detta inte skulle hĂ€nda, men forumets popularitet har föregĂ„tt mina handlingar för att hindra hĂ„rddiskarna frĂ„n att bli fulla. Jag ber verkligen om ursĂ€kt. First thing pĂ„ mĂ„ndag Ă€r det Ă„tgĂ€rdat. Nu rullar dock allt som det ska! Men att skicka PM funkar inte för mig đ FĂ„r bara felmeddelande: Mail Error! SMTP protocol failure! Host: localhost Return Code: 452 Return Msg: 452 Insufficient system storage Invision Power Board Error: Check your SMTP settings from the admin control panel
gol Postat 2 oktober 2004 TrĂ„dstartare Postat 2 oktober 2004 Det var faktiskt Eddie-lĂ„ten som sinkade forumet đ Eller rĂ€ttare sagt loggarna för webbservern som gjorde slut pĂ„ utrymmet i förtid (loggarna var pĂ„ nĂ€rmare 1 gigabyte!) Danny Cort dĂ„! ... se vad du har stĂ€llt till med! đ
Björn Olsberg Postat 2 oktober 2004 Postat 2 oktober 2004 OK, Jazzman, nu ser det ut att fungera. Och jag har fĂ„tt alla PM frĂ„n dig đ
Jazzman Postat 2 oktober 2004 Postat 2 oktober 2004 OK, Jazzman, nu ser det ut att fungera. Och jag har fĂ„tt alla PM frĂ„n dig đ NĂ€men sĂ„ bra đ Hade ingen koll pĂ„ om de skulle komma fram eller inte đ
tordA Postat 2 oktober 2004 Postat 2 oktober 2004 Jag skall banne mig skapa ett "nödforum" pĂ„ min site. dĂ€r kan vi trĂ€ffas och ojja oss över det Ă€r haveri "hemma" đ
gol Postat 2 oktober 2004 TrĂ„dstartare Postat 2 oktober 2004 Jag skall banne mig skapa ett "nödforum" pĂ„ min site. dĂ€r kan vi trĂ€ffas och ojja oss över det Ă€r haveri "hemma" đ Vi kan installera ett alarm hemma hos Olsberg, som man kan aktivera frĂ„n ditt nödforum! đ Vi sĂ€tter en stor saftblandare som dom amerikanska polisbilarna hade pĂ„ 70-talet, ovanför herr Olsbergs sĂ€ng! đ
Neosus Postat 2 oktober 2004 Postat 2 oktober 2004 ...annars har vi ett nöd forum hĂ€r: Svammelforum <--- DĂ€r Ă€r det fullt ös... đ
Lindeberg Postat 2 oktober 2004 Postat 2 oktober 2004 Jag skall banne mig skapa ett "nödforum" pĂ„ min site. dĂ€r kan vi trĂ€ffas och ojja oss över det Ă€r haveri "hemma" đ SnĂ€lla gör det, man blir ju helt vilsen... đ
karl Postat 3 oktober 2004 Postat 3 oktober 2004 Ja, det hĂ€r var en skum kĂ€nsla att vara sĂ„ pass beroende av cybervĂ€rlden. Men det kĂ€ndes lite fel, som om nĂ„got saknades i livet.(första gĂ„ngen för mig) Ăr jag redo för avgiftning eller??? NĂ€r övergĂ„r sittandet till (missbruk)???? karl
hammagrella Postat 3 oktober 2004 Postat 3 oktober 2004 DĂ„ har vĂ€l snart Eddie fĂ„tt sina 15 minutes of fame med rĂ„ge. "Blev stjĂ€rna pĂ„ internet" - absolut, var med och sĂ€nkte Studio Forum. đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.