gol Postat 2 oktober 2004 Postat 2 oktober 2004 Lite trist att forumet låg nere, hoppas man slipper det igen! 😕
Egghuvud Postat 2 oktober 2004 Postat 2 oktober 2004 Jo.. det är märkligt så fort det går att bli beroende 😕
gol Postat 2 oktober 2004 Trådstartare Postat 2 oktober 2004 Jo.. det är märkligt så fort det går att bli beroende 😆 Det kan man säga! Första sidan jag besöker när jag surfar. 😕
Jazzman Postat 2 oktober 2004 Postat 2 oktober 2004 Det har väl hänt ett litet antal gånger tidigare vad jag har märkt 😕
gol Postat 2 oktober 2004 Trådstartare Postat 2 oktober 2004 Det har väl hänt ett litet antal gånger tidigare vad jag har märkt 😕 Första gången för mig! 😆
Björn Olsberg Postat 2 oktober 2004 Postat 2 oktober 2004 Usch, pinsamt. Jag ber alla om ursäkt för att jag inte såg det tidigare. Har legat hemma sjuk och inte variit uppkopplad alls. För att ge en förklaring på vad som har hänt: Det var faktiskt Eddie-låten som sinkade forumet 😕 Eller rättare sagt loggarna för webbservern som gjorde slut på utrymmet i förtid (loggarna var på närmare 1 gigabyte!) Jag utökade utrymmet för webbloggarna i våras för att detta inte skulle hända, men forumets popularitet har föregått mina handlingar för att hindra hårddiskarna från att bli fulla. Jag ber verkligen om ursäkt. First thing på måndag är det åtgärdat. Nu rullar dock allt som det ska!
Jazzman Postat 2 oktober 2004 Postat 2 oktober 2004 Det har väl hänt ett litet antal gånger tidigare vad jag har märkt 😕 Första gången för mig! 😆 Ett hopp om ett liv offline 😆
Jazzman Postat 2 oktober 2004 Postat 2 oktober 2004 Usch, pinsamt. Jag ber alla om ursäkt för att jag inte såg det tidigare. Har legat hemma sjuk och inte variit uppkopplad alls. För att ge en förklaring på vad som har hänt: Det var faktiskt Eddie-låten som sinkade forumet 😆 Eller rättare sagt loggarna för webbservern som gjorde slut på utrymmet i förtid (loggarna var på närmare 1 gigabyte!) Jag utökade utrymmet för webbloggarna i våras för att detta inte skulle hända, men forumets popularitet har föregått mina handlingar för att hindra hårddiskarna från att bli fulla. Jag ber verkligen om ursäkt. First thing på måndag är det åtgärdat. Nu rullar dock allt som det ska! Men att skicka PM funkar inte för mig 😕 Får bara felmeddelande: Mail Error! SMTP protocol failure! Host: localhost Return Code: 452 Return Msg: 452 Insufficient system storage Invision Power Board Error: Check your SMTP settings from the admin control panel
gol Postat 2 oktober 2004 Trådstartare Postat 2 oktober 2004 Det var faktiskt Eddie-låten som sinkade forumet 😆 Eller rättare sagt loggarna för webbservern som gjorde slut på utrymmet i förtid (loggarna var på närmare 1 gigabyte!) Danny Cort då! ... se vad du har ställt till med! 😕
Björn Olsberg Postat 2 oktober 2004 Postat 2 oktober 2004 OK, Jazzman, nu ser det ut att fungera. Och jag har fått alla PM från dig 😕
Jazzman Postat 2 oktober 2004 Postat 2 oktober 2004 OK, Jazzman, nu ser det ut att fungera. Och jag har fått alla PM från dig 😆 Nämen så bra 😕 Hade ingen koll på om de skulle komma fram eller inte 😆
tordA Postat 2 oktober 2004 Postat 2 oktober 2004 Jag skall banne mig skapa ett "nödforum" på min site. där kan vi träffas och ojja oss över det är haveri "hemma" 😕
gol Postat 2 oktober 2004 Trådstartare Postat 2 oktober 2004 Jag skall banne mig skapa ett "nödforum" på min site. där kan vi träffas och ojja oss över det är haveri "hemma" 😆 Vi kan installera ett alarm hemma hos Olsberg, som man kan aktivera från ditt nödforum! 😆 Vi sätter en stor saftblandare som dom amerikanska polisbilarna hade på 70-talet, ovanför herr Olsbergs säng! 😕
Neosus Postat 2 oktober 2004 Postat 2 oktober 2004 ...annars har vi ett nöd forum här: Svammelforum <--- Där är det fullt ös... 😆
Lindeberg Postat 2 oktober 2004 Postat 2 oktober 2004 Jag skall banne mig skapa ett "nödforum" på min site. där kan vi träffas och ojja oss över det är haveri "hemma" 😆 Snälla gör det, man blir ju helt vilsen... 😆
karl Postat 3 oktober 2004 Postat 3 oktober 2004 Ja, det här var en skum känsla att vara så pass beroende av cybervärlden. Men det kändes lite fel, som om något saknades i livet.(första gången för mig) Är jag redo för avgiftning eller??? När övergår sittandet till (missbruk)???? karl
hammagrella Postat 3 oktober 2004 Postat 3 oktober 2004 Då har väl snart Eddie fått sina 15 minutes of fame med råge. "Blev stjärna på internet" - absolut, var med och sänkte Studio Forum. 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.