feffe (oregistrerad) Postat 1 oktober 2004 Postat 1 oktober 2004 Har ett stor problem med Cubasis VST 4. När jag ska lyssna på ett projekt jag spelat in så slutar det bara fungera. eller rättare sagt, det stänger ner sig, avslutas typ. nått fel? Ljudkortet är förövrigt et E-mu 0404 med de senaste drivrutinerna o firmware et.c Hade problem i windows 2000 då det hakade sig istället, var tvungen att starta om datorn för att få igång det istället. instalera ihop om att XP Skulle vara bättre.... /Feffe
ardic Postat 2 oktober 2004 Postat 2 oktober 2004 Haru installerat de nya drivrutinerna ifrån EMU som släpptes för 1v sen! de sägs ha fixat rätt mycket!? Tjingeling
feffe (oregistrerad) Postat 2 oktober 2004 Postat 2 oktober 2004 Haru installerat de nya drivrutinerna ifrån EMU som släpptes för 1v sen! de sägs ha fixat rätt mycket!? Tjingeling Jag var inne senast igår o ladda ner drivrutiner, kanske ladade ner fel, får la kolla igen! Tack för tipse iaf! =)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.