Jump to content
Annons

Behöver inspelning

Recommended Posts

euripyd (oregistrerad)
Postat

Hej!

Vi behöver inspelning av vår konsert (klassisk musik), stråkkvartet+piano+sång, Stockholm, i januari.

Kanske även inspelning hos oss hemma, några stycken, bara stråkkvartet.

E

Annons
Postat

Hejsan

Jag bor själv inte i stockholm, men kan bara tipsa om att ge lite mer information som kan vara relevant.

Vart skall denna inspelning ske? Vad är betalningen? Vad skall det användas till? Är ni villiga att betala milersättning ifall personen bor i annan stad?

MVH

Anders

• 2 veckor senare...
Postat

Hej!

Jag kanske är sent ute. Men jag skulle eventuellt vara intresserad av att spela in er. Jag har egen utrustning för inspelning. Dock skulle man väl vilja veta lite om vad det är för konsert? Antar att ni har livetekniker osv? Och betalning? Jag bor inte heller i sthm, men vore inget problem för mig att ta bil. Vore kul i alla fall! 😛

// Philip

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.