Jump to content
Annons

Robert Wells!


Lithium

Recommended Posts

Vad är grejen med Robert Wells, varför är han känd? Att han är bra på piano, ok men hur många är inte det. Sen är han ju trots allt riktigt jävla ful också, långt hår med lugg! 😛

Finns det någon som brukar lyssna på honom som kan förklara vad som är så fantastiskt med denna mycket märkliga och sveriges mest överskattade artist (med undantag för Martin Stenmarck)?

Snälla någon jag fattar inte! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Pengar va det ja!

Christer Sjögren och allt annat skit som den gråa breda massan av misstag har tagit till sina hjärtan kan jag med gråten i hallsen faktiskt aceptera. Men, ROBERT WELLS, va fan, då blir jag JÄTTE ledsen!

Hur kom någon ens på ideén att marknads föra idioten?

Är det någon som har hört hans ända "hit" Upp På Berget, en sån jävla skit!

Varför Robert, varför???? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Pengar va det ja!

Christer Sjögren och allt annat skit som den gråa breda massan av misstag har tagit till sina hjärtan kan jag med gråten i hallsen faktiskt aceptera. Men, ROBERT WELLS, va fan, då blir jag JÄTTE ledsen!

Hur kom någon ens på ideén att marknads föra idioten?

Är det någon som har hört hans ända "hit" Upp På Berget, en sån jävla skit!

Varför Robert, varför???? 😉

Det måste vara svårt att vara du om man blir upprörd över Robert Wells.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pengar va det ja!

Christer Sjögren och allt annat skit som den gråa breda massan av misstag har tagit till sina hjärtan kan jag med gråten i hallsen faktiskt aceptera. Men, ROBERT WELLS, va fan, då blir jag JÄTTE ledsen!

Hur kom någon ens på ideén att marknads föra idioten?

Är det någon som har hört hans ända "hit" Upp På Berget, en sån jävla skit!

Varför Robert, varför???? 😉

Det måste vara svårt att vara du om man blir upprörd över Robert Wells.

Nä inte specielt svårt, varför tror du det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Pengar va det ja!

Christer Sjögren och allt annat skit som den gråa breda massan av misstag har tagit till sina hjärtan kan jag med gråten i hallsen faktiskt aceptera. Men, ROBERT WELLS, va fan, då blir jag JÄTTE ledsen!

Hur kom någon ens på ideén att marknads föra idioten?

Är det någon som har hört hans ända "hit" Upp På Berget, en sån jävla skit!

Varför Robert, varför???? 😉

Det måste vara svårt att vara du om man blir upprörd över Robert Wells.

Nä inte specielt svårt, varför tror du det?

För att du måste bli upprörd av väldigt mycket.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är grejen med Robert Wells, varför är han känd? Att han är bra på piano, ok men hur många är inte det. Sen är han ju trots allt riktigt jävla ful också, långt hår med lugg! 😄

Finns det någon som brukar lyssna på honom som kan förklara vad som är så fantastiskt med denna mycket märkliga och sveriges mest överskattade artist (med undantag för Martin Stenmarck)?

Snälla någon jag fattar inte! 😄

Jag fattar som du, ej heller vad som gör han så stor..

Jag höll på att kräkas när han försökte sjunga Highway to hell på tv 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, han e verkligen skitduktig! Sen lessnar man på rhapsody in rock lite, men harn är ju lixom inte en sämre pianist för det 😉

såg honom spela boogie woogie med charlie norman och victor borge. läskigt bra.

Jo med tanke på att han släppte den första Rhapsody in rock 1989!

Om han nu var känd för att vara en duktig pianist med det är ju knappast därför han är känd, det är ju väldigt få som lyssnar på honom för att han är en duktig pianist.

Han åker land och rike runt med en massa artister ur sveriges mycket sorgliga kändis elit och spelar en massa covers med hellt kaotiska teman som tex Pirates of rhapsody och nu senast: Rhapsody in cirkus 🙂

"Två av Sveriges i särklass starkaste varumärken inom nöjesindustrin-Rhapsody in Rock och Cirkus Scott-personifierade av Robert Wells och hans namne Robert Bronett-gör vid årsskiftet gemensam sak i projektet RHAPSODY IN CIRCUS.

Rhapsody in Rock i cirkustält, internationell Cirkus mitt i hårdsvängande symfoniorkester, musikalisk vigör med akrobatisk fräschör, andlöst spännande och passionerat musikälskande; och mitt i detta Wells och Bronett; Robert & Robert."

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...