GitarrJim Postat 29 december 2007 Postat 29 december 2007 Efter 9 år å vill dom komma igen, Kiss till Stockholm, inte spikat än, men nästan på. Ville ba berätta det för alla Kiss fans. Dn - Kiss
Assar Postat 29 december 2007 Postat 29 december 2007 Äntligen en golden shower 😛 I min begreppsvärld är "golden shower" nåt helt annat ... tror jag ... 😄Vad menar du? "I can take about an hour on the tower of power, as long as I get a little golden shower" (Frank Zappa)
Magpie Postat 29 december 2007 Postat 29 december 2007 (redigerat) Äntligen en golden shower 😛 I min begreppsvärld är "golden shower" nåt helt annat ... tror jag ... 😄Vad menar du? "I can take about an hour on the tower of power, as long as I get a little golden shower" (Frank Zappa) Haha, jo vi har nog samma uppfattning om "golden shower". 😎 Att hälsa på släkt och vänner i San Francisco sätter sina spår... Redigerat 29 december 2007 av Magpie
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.