belial Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 Läs gärna denna som hjälp till ett bättre språk 😄 http://domino.idg.se/cs/artikel.nsf/0/1e1d...95?OpenDocument Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 (redigerat) Va håller du på med? Rena spammingen med samma sak i varje tråd... Dessutom hör denna tråd till utanför ämnet snack och inget annat. Redigerat 1 oktober 2004 av VacUm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
belial Postat 1 oktober 2004 Trådstartare Dela Postat 1 oktober 2004 (redigerat) För att deras server bara returnerar fel fel fel, de får rensa själva, tills dess tår de där! Man blir dessutom utkastad gång på gång så det är väl nåt strul med servern. Redigerat 1 oktober 2004 av belial Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 för det finns inget demonstrativt pronomen som ser ut så. UPPMANING till KAMP för rättigheter för demonstrativt pronomen sammling Sergelstorg kl. 15 på lördag medtag skyltar och blåsrör ! 😄 dem ska få lära sig att bråka med våran pronomen 😮 😆 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 (redigerat) Läs gärna denna som hjälp till ett bättre språk 😄 http://domino.idg.se/cs/artikel.nsf/0/1e1d...95?OpenDocument Fanns det ingen till hjälp till en bättre frisyr? Redigerat 1 oktober 2004 av Danny Cort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 Jag fattar inte heller varför det ska vara så svårt med "de" och "dem". Och jag suger på svenska. Fattade verkligen inte hur fan jag kunde få godkänt i det ämnet i skolan. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 I dont speak swedish... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 Jag fattar inte heller varför det ska vara så svårt med "de" och "dem". Och jag suger på svenska. Fattade verkligen inte hur fan jag kunde få godkänt i det ämnet i skolan. 😆 Om man är en af de aderton så bör man nog vara noga med att använda DE och DEM på rätt sätt i de sammanhang det passar. Men det gäller nog främst dem och deras gelikar, alla vi andra kan lungt fortsätta att köra med DOM konsekvent, även i skriftspråk, och lämna språksnobbigheten åt dom andra.... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 Jag fattar inte heller varför det ska vara så svårt med "de" och "dem". Och jag suger på svenska. Fattade verkligen inte hur fan jag kunde få godkänt i det ämnet i skolan. 😆 Om man är en af de aderton så bör man nog vara noga med att använda DE och DEM på rätt sätt i de sammanhang det passar. Men det gäller nog främst dem och deras gelikar, alla vi andra kan lungt fortsätta att köra med DOM konsekvent, även i skriftspråk, och lämna språksnobbigheten åt dom andra.... 😆 Heja Hamma! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.