Sjodahl Postat 28 december 2007 Postat 28 december 2007 Hallå, Idag köpte jag fem stycken UAD pluggar. När jag hade betalt så laddade jag ner authorization filen.. MEN sen när jag dubbelklickar på den så står det följande "Redigering av Registet har inaktiverats av din administratör". Vad kan menas med detta? :S Är VÄLDIGT tacksam för svar! 😉 Hade gott folks!
KillwithSkill Postat 28 december 2007 Postat 28 december 2007 Vet inte hur det är med PC men på mac är det så att du ska "klicka och dra" filen till uad-meter, tror den ligger nere vid klockan på pc. 😉
ake Postat 28 december 2007 Postat 28 december 2007 Hallå, Idag köpte jag fem stycken UAD pluggar. När jag hade betalt så laddade jag ner authorization filen.. MEN sen när jag dubbelklickar på den så står det följande "Redigering av Registet har inaktiverats av din administratör". Vad kan menas med detta? :S Är VÄLDIGT tacksam för svar! 🙂 Hade gott folks! Att du har för mycket pengar för ditt eget bästa. 😉 Åke
Sjodahl Postat 28 december 2007 Trådstartare Postat 28 december 2007 Fasen, det funkade inte att dra 😉 Gaaaahhhhh.......... Kan det vara ett virus tror ni? hade!
Gilbert Postat 28 december 2007 Postat 28 december 2007 Mac eller PC. Om PC: Du måste ha fullständiga rättigheter i systemet för att ändra i registret (Administrator).
Sjodahl Postat 28 december 2007 Trådstartare Postat 28 december 2007 Mac eller PC. Om PC: Du måste ha fullständiga rättigheter i systemet för att ändra i registret (Administrator). Ja! Jag kör PC..Och jag är administratör! Detta är VÄLDIGT konstigt alltså 😉
KillwithSkill Postat 28 december 2007 Postat 28 december 2007 (redigerat) Kolla http://forum.uaudio.com/ om du inte kan hitta nåt där. Annars får du maila efter helgen till dom å fråga. Supporten är grymt bra. Annars så ska det ju funka med att bara dubbelklicka på regfilen så ska du vara i hamn.. Tråkigt värre.. 😉 Redigerat 28 december 2007 av KillwithSkill
Sjodahl Postat 28 december 2007 Trådstartare Postat 28 december 2007 XP SP2? Sådär! Nu funkar det! Jag hade något slags virus i datorn som gjorde så att regedit spökade!! hehe...Nu funkar pluggarna! wiiio är överlycklig! 😉 Tack för alla svar iaf 🙂 Hade gott mates!
Sjodahl Postat 29 december 2007 Trådstartare Postat 29 december 2007 Jag köpte, Cambrigde Fairchild Pultec Pro 1176LN LA2A Plate 140 Jag har ALDRIG testat något som låter så bra som dom alltså..😮 Bästa köpet jag någonsin har gjort!!
coyster Postat 29 december 2007 Postat 29 december 2007 Ja, UAD är det bästa man kan ha i sin DAW! 😳 Nä 😮
Exil Postat 29 december 2007 Postat 29 december 2007 Jag köpte, Cambrigde Fairchild Pultec Pro 1176LN LA2A Plate 140 Jag har ALDRIG testat något som låter så bra som dom alltså..😳 Bästa köpet jag någonsin har gjort!! Så det blev Fairchild också 😮 bra val
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.