Tilly Postat 28 december 2007 Postat 28 december 2007 Ja, vad ska ni göra på måndag? Själv är vi ett kompisgäng som ska hem till mig och tjejen, vi ska laga lite käk, äta och dricka gött 🙂 Sen vidare på kvällen blir det fest hemma hos en annan polare som precis köpt hus. Blir väl det vanliga tror jag. Ena polarn köper fyrverkerier för ca 4000:- och allt är uppskjutet på några få minuter 😆 Va ska ni hitta på?
Neosus Postat 28 december 2007 Postat 28 december 2007 Jag kommer att bygga mig en jättestor snögubbe och sedan ska jag handla sprängämnen för flera tusen... Och sedan förstår ni... så ska jag spränga sönder heeela jävla snögubben så det sprutar snö runt halva norrland 😆 Nä det blir lugnt för min del. 🙂
Lithium Postat 28 december 2007 Postat 28 december 2007 Förmodligen något jag inte kommer komma ihåg på Tisdag! 🙂
Micke H Postat 28 december 2007 Postat 28 december 2007 Jag kommer att bygga mig en jättestor snögubbe och sedan ska jag handla sprängämnen för flera tusen... Och sedan förstår ni... så ska jag spränga sönder heeela jävla snögubben så det sprutar snö runt halva norrland 🙂 Filma!
musik (oregistrerad) Postat 29 december 2007 Postat 29 december 2007 Jag firar inte Nyår! Hittar inget ställe i den Heliga skrift som styrker att jag får fira nytt år. 😊😄
david.roennlund Postat 29 december 2007 Postat 29 december 2007 Jag firar inte Nyår! Hittar inget ställe i den Heliga skrift som styrker att jag får fira nytt år. 😄😄 😄🙂 Själv blir det nyår i östersund tillsammans med Fältbiologsverige 😊
Wetter Postat 29 december 2007 Postat 29 december 2007 Jag kommer att bygga mig en jättestor snögubbe och sedan ska jag handla sprängämnen för flera tusen... Och sedan förstår ni... så ska jag spränga sönder heeela jävla snögubben så det sprutar snö runt halva norrland 😛 Nä det blir lugnt för min del. 😎 ladda på rejält så det kommer lite ner till södra norrland! 🙂 Vore inte helt fel med lite snö istf gröna gräsmattor 😄
Magpie Postat 29 december 2007 Postat 29 december 2007 (redigerat) Bubbeldricka, lite öl, några glas vin, grogg och rom. Spola sedan av sig det värsta med årets sista dusch. Mat ska avnjutas nånstans därimellan. Redigerat 31 december 2007 av Magpie
Lithium Postat 29 december 2007 Postat 29 december 2007 Jag firar inte Nyår! Hittar inget ställe i den Heliga skrift som styrker att jag får fira nytt år. 😄😄 Då kan du ju alltid fira "Sylvesternacht" då det tyska helgonet Sylvester har sin dag dan efter nyårsafton. 😉
Soxic Postat 30 december 2007 Postat 30 december 2007 Ska ladda med en kanadensisk hummer, skirat smör och aioli. Kvällen spenderas med familj och vänner sedan ska vi njuta av den fantastiska utsikten vi har över hela Stockholm och mälaren. Lär bli grymt!
Leeroy (oregistrerad) Postat 30 december 2007 Postat 30 december 2007 Förmodligen något jag inte kommer komma ihåg på Tisdag! 😲 ahahha! skål på den:D Själv ska man äta middag med lite polare hos polarens tejej sen låter jag alkoholen visa vägen:D, hoppas på att stå vid 12 slaget iafl:D
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.