Lindeberg Postat 1 oktober 2004 Postat 1 oktober 2004 (redigerat) Eller är det bara hos mig....? "Mail Error! SMTP protocol failure! Host: localhost Return Code: 452 Return Msg: 452 Insufficient system storage Invision Power Board Error: Check your SMTP settings from the admin control panel" Redigerat 1 oktober 2004 av Dumb Dan
android Postat 1 oktober 2004 Postat 1 oktober 2004 Din bredbandsleverantör kanske inte tillåter att man använder nån annan än den egna SMTPn? (Jösses vad jag gissar idag... 🙂 )
hammagrella Postat 1 oktober 2004 Postat 1 oktober 2004 NEJ! Jag har samma problem när jag försöker PM:a! Men mejlet gick fram ändå såg jag....
Reason Postat 1 oktober 2004 Postat 1 oktober 2004 NEJ! Jag har samma problem när jag försöker PM:a! Men mejlet gick fram ändå såg jag.... samma här
Mats Stålbröst Postat 1 oktober 2004 Postat 1 oktober 2004 Det ser helt klart ut att vara något knas. Vår sysop (Olsberg) finns dock inte på plats idag, så räkna med att problemet kvarstår ett tag. /Mats
Mats Stålbröst Postat 1 oktober 2004 Postat 1 oktober 2004 Jag tror att PM trots allt kommer fram som de ska! /Mats
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.