Könstige Postat 1 oktober 2004 Postat 1 oktober 2004 Hej! Finns någon som har löst det med talkbackfunktionen om man bara kör Digi002 rack & rätt in i mac:en, utan mixerbord? Vi kör utgång 3-4,5-6 & 7-8 till lurar. Vi vill inte offra en ingång för talkback. Funderade på spdif:en .. men har inget lämpligt att koppla in där som omvandlar.. Man borde kunna koppla in micken på det interna (orginal) ljudkortet..? Men fixar Protools att använda det ljudkortet? Mvh Könstige 🙂
trombonisten Postat 1 oktober 2004 Postat 1 oktober 2004 > Men fixar Protools att använda det ljudkortet? Nej. Bara ett ljudkort i PT LE, alltid bara Digidesign.
Könstige Postat 1 oktober 2004 Trådstartare Postat 1 oktober 2004 > Men fixar Protools att använda det ljudkortet? Nej. Bara ett ljudkort i PT LE, alltid bara Digidesign. Ok.. Tackar för det.. Frågan är då kvar.. Hur löser man en talkback utan att använda nån inkanal..? Mvh Könstige 🙂
brojd Postat 1 oktober 2004 Postat 1 oktober 2004 Det finns en tråd med en hel massa lösningar på: Digidesign User Conference Gör en sökning där på "talkback" så snubblar du rakt på den. 😄
Könstige Postat 1 oktober 2004 Trådstartare Postat 1 oktober 2004 Det finns en tråd med en hel massa lösningar på: Digidesign User Conference Gör en sökning där på "talkback" så snubblar du rakt på den. 😄 Hmm.. Jag hittar inget förutom till Control24... 😮 Du kanske kan ge en direktlänk? Vi använder ju bara LE.. Mvh Könstige 😆
brojd Postat 1 oktober 2004 Postat 1 oktober 2004 Hmm.. Jag hittar inget förutom till Control24... 😄Du kanske kan ge en direktlänk? Vi använder ju bara LE.. Mvh Könstige 😮 Den som söker skall finna.. En hel del info och frågeställningar ang. talkback i LE. Om du inte vill slösa en ingång finns det många lösningar som inte utnyttjar 002:an alls. Liten behringer eller Phonic mixer för under en femhundring? Tråd 1 Tråd 2 Tråd 3 Tråd 4
Könstige Postat 4 oktober 2004 Trådstartare Postat 4 oktober 2004 Hmm.. Jag hittar inget förutom till Control24... 😳Du kanske kan ge en direktlänk? Vi använder ju bara LE.. Mvh Könstige 🙂 Den som söker skall finna.. En hel del info och frågeställningar ang. talkback i LE. Om du inte vill slösa en ingång finns det många lösningar som inte utnyttjar 002:an alls. Liten behringer eller Phonic mixer för under en femhundring? Tråd 1 Tråd 2 Tråd 3 Tråd 4 Detta var ju kanon! Jag tackar för dessa trådar!! Mvh Könstige 😆
brojd Postat 4 oktober 2004 Postat 4 oktober 2004 Detta var ju kanon!Jag tackar för dessa trådar!! Mvh Könstige 🙂 Lugna bandypuckar. Jag kanske skulle ta och läsa igenom dem själv också, eftersom jag också funderat lite på talkback i 002r.. 😳
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.