nattvaktaren (oregistrerad) Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 Hur många här finns i Lund eller Malmö? Gissar att Lund väger tyngst, ska vi ses på Oves? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sam Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 lund 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reason Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 En annan e tvungen att gå på Yngves Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 Jag kommer, Lund! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 (redigerat) Jag kommer också! Men jag skulle vilja byta plats till malmö, jag har pågatågsfobi. Vad sägs om att träffas på Glosöga? Redigerat 1 oktober 2004 av Danny Cort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 Men jag skulle vilja byta plats till malmö, jag har pågatågsfobi. Får väl se... 😆 Hitills är du ensam från Malmö. Fler? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
eckan Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 Kommer att vara i Lund mycket i vår... Tills dess får ni hålla ut 😆🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 (redigerat) Lund!! Men Oves... 😮 där har man ju inte varit sedan man var 17 och det var enda stället man kunde smygköpa sprit på.. 😆 Danny, du får ta taxi. 😉 edit: det var fler här på forumet från lund... frågan är bara vem.. kommer inte ihåg.. 😄 Redigerat 1 oktober 2004 av hackeman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 MALMÖ 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 MALMÖ 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 MALMÖ 😄 Möllan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 Helsingborg! Fan, vad jag kände mig utanför där... 😄 Fast Lund går fint också. 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 MALMÖ 😄 Möllan! Jepp, Sofielund! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 (redigerat) Dubbelt igen................ Redigerat 1 oktober 2004 av dede Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 Cool Dede Då ses vi på Nyhavn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aspucko Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 Jag är inte från Lund men bor där =). Är ni andra också studenter som jag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 Cool Dede Då ses vi på Nyhavn Visst, Nyhavn blir väl bra!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 2 oktober 2004 Dela Postat 2 oktober 2004 Malmö! Lund är en bilfientlig stad, så dit kör man inte frivilligt... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 Malmö!Lund är en bilfientlig stad, så dit kör man inte frivilligt... 😆 Bil?? Vi ska väl dricka bärs? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Diwic Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 edit: det var fler här på forumet från lund... frågan är bara vem.. kommer inte ihåg.. 😆 Hmm...jag kanske? Jag har för mig att jag bor i Lund... // David Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Diwic Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 Vi kan ha picknick i Åkarp, så blir alla nöjda och glada 😆 (eller så ingen) // David Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 (redigerat) Hehe, vi kanske ska skapa en gallup... Lund eller Malmö? 😆 Håller för Lund, för övrigt.. En av Sveriges finaste städer. Fast egentligen har det ingen större betydelse. Redigerat 3 oktober 2004 av Tokas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 Enligt denna och denna tråd så bor följande i följande: LUND: nattvaktaren sam Dumb Dan aspucko Diwic dbd eckan djonas hacke MALMÖ: Danny Cort Claes dede Stinkey Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 Lund vinner alltså. Oves ok? När? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 (redigerat) Lund vinner alltså.Oves ok? När? Jag röstar för en torsdag. Då finns det lite alternativ om några skulle vilja fortsätta vidare efter småtimmarna, och det känns ok att vara bakis på jobbet en fredag eftersom det är så nära inpå helgen. 😆 Men Oves... ni menar alltså allvar? Gamla pizzerian O'Vesuvio på Östra Mårtensgatan? 😲 Trodde inte ens det fanns längre... 😆 jag hade nog väntat mig att en sån här brokig skala skulle hamna på typ Gloria's eller liknande klassiker, menvafan man ska ju vidga sina vyer.... 😆 Men för att nämna några bärshängsalternativ: Gloria's, Bishop's, John Bull, Törstiga Torsten, Stortorget, Felini, &bar, Carlsson's, Grand, m.fl. Från inte alls fänsi till lite mer fänsi. Men inte fetfänsi - Grand är inte alls så krystat alternativ som det låter, deras bar är schysst och relaxed. 🙂 Käka eller bara kröka? edit: strök precis Botulf, Kulturen, Lundia och Godset. 😆 Redigerat 3 oktober 2004 av hackeman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 Malmö!Lund är en bilfientlig stad, så dit kör man inte frivilligt... 😉 Bil?? Vi ska väl dricka bärs? 😛 Jag kör ofta när jag har druckit. Det är inga problem alls. 😉 Visserligen håller jag mig till outspädd Coca-Cola, men ändå... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sublunar (oregistrerad) Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 Här har ni ännu en från Lund. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 Jag röstar för en torsdag. Haha, jag kan alla dagar utom torsdag. 😆 Och helst ingen vardag, men visst, jag kan egentligen alla dagar... utom torsdag. Sorry Hacke.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 Jag röstar för en torsdag. Haha, jag kan alla dagar utom torsdag. 😆 Och helst ingen vardag, men visst, jag kan egentligen alla dagar... utom torsdag. Sorry Hacke.. 😆 Ok, en fredag då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 https://www.studio.se/index.php?showtopic=4694 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.