Jump to content
Annons

SÖKER SPECIFIKA LJUD


pet

Recommended Posts

hejj, ja skulle nå grymt uppskatta om nåt reason proffs kunde skicka eller länka patcher till mig för jag vill väldigt gärna ha tillexempel det lead ljudet som är med i "Lamour Toujours - Gigi D'agostino" och såna liknande originella trance o techno leads.. och til exempel det ljudet som är med i början i rainbow med basshunter .. har letat igenom alla original ljud men har inte hittat nåt jag sökt 😕 skullle verkligen uppskatta om någon kunde tala om eller skicka såna patcher till mig <(^^,)>

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
hejj, ja skulle nå grymt uppskatta om nåt reason proffs kunde skicka eller länka patcher till mig för jag vill väldigt gärna ha tillexempel det lead ljudet som är med i "Lamour Toujours - Gigi D'agostino" och såna liknande originella trance o techno leads.. och til exempel det ljudet som är med i början i rainbow med basshunter .. har letat igenom alla original ljud men har inte hittat nåt jag sökt 😕 skullle verkligen uppskatta om någon kunde tala om eller skicka såna patcher till mig <(^^,)>

Enklast för dig är nog att leta rätt på gratis refill -det finns en oherrans massa att tanka hem...OCH vara beredd på att skruva lite själv, det är väl sällan det sitter som en smäck 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

ja har testat att skruva men jag får inte alls till nåt ljud som jag från början tänkt mig att få. och jag har kollat lite vids på youtube o.s.v men jag får inte kläm på de ändå 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...