Jump to content
Annons

Någon som har kvar hammerfall projektet

Zauron_87

Recommended Posts

• 2 veckor senare...
Annons

jag har dom! fast på min studiodator. men jag är inte överdrivet sugen på att kasta upp så stora filer på min server.

Dela på andra sajter

Har för mig att det var en 30-32 st mp3 i 192 kbps. Låg nånstans runt 650 MB.

jo. 34 stycken om jag kommer ihåg rätt.. förhoppningsvis var det mp3, men kan ha varit wav med. riktigt stort projekt, och riktigt tungt!!

Dela på andra sajter

Visst fan! Det stämmer som ni säger. Det var Wav! 650 MB i mp3 är ju för tusan en miljard spår. Fel av mig. Jag blandade ihop det med ett annat projekt från en annan musiksite... sorry 😮

aha! BUSTED

Dela på andra sajter

Visst fan! Det stämmer som ni säger. Det var Wav! 650 MB i mp3 är ju för tusan en miljard spår. Fel av mig. Jag blandade ihop det med ett annat projekt från en annan musiksite... sorry 😐

en annan site 😮 är du otrogen mot oss 🙂

Dela på andra sajter

Visst fan! Det stämmer som ni säger. Det var Wav! 650 MB i mp3 är ju för tusan en miljard spår. Fel av mig. Jag blandade ihop det med ett annat projekt från en annan musiksite... sorry 😐

Nej, jag är trogen studio. Den andra har jag sagt upp mig ifrån. 🙂

Synth-kvas-tomtar och ett forum som skulle ha ALLA under samma tak.

Dela på andra sajter

Nej, jag är trogen studio. Den andra har jag sagt upp mig ifrån. 🙂

Synth-kvas-tomtar och ett forum som skulle ha ALLA under samma tak.

1 torrent kanske?

Dela på andra sajter

Vill i all vänlighet göra er uppmärksamma på att materialet är upphovsrättsligt skyddat och att endast Studio hade rättigheter att tillhandahålla spåren under en begränsad tid (tävlingens löptid). Vi har fått flera förfrågningar om att lägga upp filerna igen, men det är alltså inte tillåtet.

Mvh

Dela på andra sajter

Vill i all vänlighet göra er uppmärksamma på att materialet är upphovsrättsligt skyddat och att endast Studio hade rättigheter att tillhandahålla spåren under en begränsad tid (tävlingens löptid). Vi har fått flera förfrågningar om att lägga upp filerna igen, men det är alltså inte tillåtet.

Mvh

Och där fick svar på det hela. Lite offtopic. Men en fråga jag har som kan passa här istället för en ny tråd. Så fort man gjort en låt så är ju den upphovsrättsskyddad. Är det samma sak med de enskilda spåren man har? Och hur blir det med sådana spår som man använder en sampling på som inte är upphovsrättsskyddad?

//Anders

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.