Zauron_87 Postat 26 december 2007 Dela Postat 26 december 2007 Hej på er undrar om nån har kvar det där gammla hammerfall projektet från tävlingen när man skulle mixa hearts on fire.. skulle va najs om nån hade lust att skicka det i så falll 😄 mvh Emil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gallows_End Postat 9 januari 2008 Dela Postat 9 januari 2008 Hej på er undrar om nån har kvar det där gammla hammerfall projektet från tävlingen när man skulle mixa hearts on fire.. skulle va najs om nån hade lust att skicka det i så falll 🙂 mvh Emil Instämmer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 9 januari 2008 Dela Postat 9 januari 2008 jag har dom! fast på min studiodator. men jag är inte överdrivet sugen på att kasta upp så stora filer på min server. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 9 januari 2008 Dela Postat 9 januari 2008 Har för mig att det var en 30-32 st mp3 i 192 kbps. Låg nånstans runt 650 MB. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 9 januari 2008 Dela Postat 9 januari 2008 Har för mig att det var en 30-32 st mp3 i 192 kbps. Låg nånstans runt 650 MB. Nope. 36 WAV-filer är det i min mapp. Japp, har det också, men känner lika som IDF och så har jag ingen egen server. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 9 januari 2008 Dela Postat 9 januari 2008 Har för mig att det var en 30-32 st mp3 i 192 kbps. Låg nånstans runt 650 MB. jo. 34 stycken om jag kommer ihåg rätt.. förhoppningsvis var det mp3, men kan ha varit wav med. riktigt stort projekt, och riktigt tungt!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 9 januari 2008 Dela Postat 9 januari 2008 Visst fan! Det stämmer som ni säger. Det var Wav! 650 MB i mp3 är ju för tusan en miljard spår. Fel av mig. Jag blandade ihop det med ett annat projekt från en annan musiksite... sorry 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 9 januari 2008 Dela Postat 9 januari 2008 Visst fan! Det stämmer som ni säger. Det var Wav! 650 MB i mp3 är ju för tusan en miljard spår. Fel av mig. Jag blandade ihop det med ett annat projekt från en annan musiksite... sorry 😮 aha! BUSTED Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 9 januari 2008 Dela Postat 9 januari 2008 Visst fan! Det stämmer som ni säger. Det var Wav! 650 MB i mp3 är ju för tusan en miljard spår. Fel av mig. Jag blandade ihop det med ett annat projekt från en annan musiksite... sorry 😐 en annan site 😮 är du otrogen mot oss 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 9 januari 2008 Dela Postat 9 januari 2008 Visst fan! Det stämmer som ni säger. Det var Wav! 650 MB i mp3 är ju för tusan en miljard spår. Fel av mig. Jag blandade ihop det med ett annat projekt från en annan musiksite... sorry 😐 en annan site 😮 är du otrogen mot oss 🙂 Nej, jag är trogen studio. Den andra har jag sagt upp mig ifrån. 🙂 Synth-kvas-tomtar och ett forum som skulle ha ALLA under samma tak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gallows_End Postat 9 januari 2008 Dela Postat 9 januari 2008 Visst fan! Det stämmer som ni säger. Det var Wav! 650 MB i mp3 är ju för tusan en miljard spår. Fel av mig. Jag blandade ihop det med ett annat projekt från en annan musiksite... sorry 😐 en annan site 😮 är du otrogen mot oss 🙂 Nej, jag är trogen studio. Den andra har jag sagt upp mig ifrån. 🙂 Synth-kvas-tomtar och ett forum som skulle ha ALLA under samma tak. 1 torrent kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 10 januari 2008 Dela Postat 10 januari 2008 Vill i all vänlighet göra er uppmärksamma på att materialet är upphovsrättsligt skyddat och att endast Studio hade rättigheter att tillhandahålla spåren under en begränsad tid (tävlingens löptid). Vi har fått flera förfrågningar om att lägga upp filerna igen, men det är alltså inte tillåtet. Mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 10 januari 2008 Dela Postat 10 januari 2008 Vill i all vänlighet göra er uppmärksamma på att materialet är upphovsrättsligt skyddat och att endast Studio hade rättigheter att tillhandahålla spåren under en begränsad tid (tävlingens löptid). Vi har fått flera förfrågningar om att lägga upp filerna igen, men det är alltså inte tillåtet. Mvh Och där fick svar på det hela. Lite offtopic. Men en fråga jag har som kan passa här istället för en ny tråd. Så fort man gjort en låt så är ju den upphovsrättsskyddad. Är det samma sak med de enskilda spåren man har? Och hur blir det med sådana spår som man använder en sampling på som inte är upphovsrättsskyddad? //Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.