tordA Postat 26 december 2007 Dela Postat 26 december 2007 Korg MonoPoly Demo Part 1 Demo Part 2 đđ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Mollin (oregistrerad) Postat 30 december 2007 Dela Postat 30 december 2007 En riktigt fin synth! đ± Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
mq4 Postat 30 december 2007 Dela Postat 30 december 2007 En riktigt fin synth! đ± Ă h, sĂ„ vacker! Av ren nyfikenhet - vad skulle krĂ€vas för att lĂ€gga vantarna pĂ„ en sĂ„dan? Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Tully Postat 8 januari 2008 Dela Postat 8 januari 2008 jag Àr inte helt hundra men jag skulle kunna tÀnka mig Ängonstans e mellan 3 till 20tusen beroende pÄ hur mycke du vill löda. har du tur lÀr du hitta en bra för 10 men jag inte hundra... dom som Àger dom villl inte gÀrna bli av med dom, trÄkigt sÀllsynta Àr dom men grymmt balla. En riktigt fin synth! à h, sÄ vacker! Av ren nyfikenhet - vad skulle krÀvas för att lÀgga vantarna pÄ en sÄdan? Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 8 januari 2008 Dela Postat 8 januari 2008 En polare till mig sÄlde en för 7000 för ett tag sen... Det va billigt gjort... Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
android Postat 8 januari 2008 Dela Postat 8 januari 2008 jag Ă€r inte helt hundra men jag skulle kunna tĂ€nka mig Ă„ngonstans e mellan 3 till 20tusen beroende pĂ„ hur mycke du vill löda. har du tur lĂ€r du hitta en bra för 10 men jag inte hundra... dom som Ă€ger dom villl inte gĂ€rna bli av med dom, trĂ„kigt sĂ€llsynta Ă€r dom men grymmt balla. En polare till mig sĂ„lde en för 7000 för ett tag sen...Det va billigt gjort... đ Eh, jo, 6-8000kr Ă€r nog de priser de jag sett att de gĂ„tt för det senaste Ă„ret. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Tully Postat 9 januari 2008 Dela Postat 9 januari 2008 he he. Se dĂ€r ja. Jag sĂ„g en för 7papp för en par Ă„r sen... kanske var den đ jag Ă€r inte helt hundra men jag skulle kunna tĂ€nka mig Ă„ngonstans e mellan 3 till 20tusen beroende pĂ„ hur mycke du vill löda. har du tur lĂ€r du hitta en bra för 10 men jag inte hundra... dom som Ă€ger dom villl inte gĂ€rna bli av med dom, trĂ„kigt sĂ€llsynta Ă€r dom men grymmt balla. En polare till mig sĂ„lde en för 7000 för ett tag sen...Det va billigt gjort... đ Eh, jo, 6-8000kr Ă€r nog de priser de jag sett att de gĂ„tt för det senaste Ă„ret. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
markusEriksson Postat 19 april 2011 Dela Postat 19 april 2011 Antar att detta exemplar Àr sÄlt? Det Àr ju vÀrt att dubbelkolla tÀnker jag. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.