Igoris Postat 26 december 2007 Postat 26 december 2007 Hej! Jag söker på någon som kan skriva texter på engelska. Mvh /Igoris
Igoris Postat 26 december 2007 Trådstartare Postat 26 december 2007 När, var, hur, varför???? Jag skriver musik men kan inte skriva verser på engelska. Det finns tre sånger som vill jag spela in. Kan du skriva det?
Lithium Postat 2 januari 2008 Postat 2 januari 2008 Har du något smakprov vi kan lyssna på? Here you go!
hackeman Postat 5 januari 2008 Postat 5 januari 2008 Har du något smakprov vi kan lyssna på? Here you go! Sorry, inte min påse popcorn.
Magpie Postat 5 januari 2008 Postat 5 januari 2008 Har du något smakprov vi kan lyssna på? Here you go! Sorry, inte min påse popcorn. Jag hänger inte med, vems låt var det? Lithium svarade med ett exempel på Igoris fråga så jag får inget grepp om vem som stod för bidraget. Vad kallas den stilen av musik, nån variant av eurodisco?
Lithium Postat 5 januari 2008 Postat 5 januari 2008 Har du något smakprov vi kan lyssna på? Here you go! Sorry, inte min påse popcorn. Jag hänger inte med, vems låt var det? Lithium svarade med ett exempel på Igoris fråga så jag får inget grepp om vem som stod för bidraget. Vad kallas den stilen av musik, nån variant av eurodisco? Ha ha, det var Igoris låt, tänkte bara hjälpa honom på vägen!
Igoris Postat 6 januari 2008 Trådstartare Postat 6 januari 2008 Tack kära vänner! Jag redan har fåt kontakt och fick texter men tack i alla fall. 😎
Igoris Postat 7 januari 2008 Trådstartare Postat 7 januari 2008 (redigerat) Ja, det tycker jag verkligen. Tack så mycket! Det gav mig mera styrke. Kanske har du lyssnat på det här komposition http://www.youtube.com/watch?v=trRevcITFRg Redigerat 7 januari 2008 av Igoris
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.