Krokodilen Postat 25 december 2007 Dela Postat 25 december 2007 Jag får sätta in min julklapp på inspirationskontot... konsertbiljetter till SANTANA i sommar 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Crusner Postat 25 december 2007 Dela Postat 25 december 2007 Tjena! god jul osv! Jag fick en liquid mix och kan säga att det finns vissa emuleringar som låter riktigt bra! Fick också en Sontronics STC-1 mick som låter otroligt bra till hihat! Hog jul och god fortsättning! / Philip Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaptenGnissel Postat 25 december 2007 Dela Postat 25 december 2007 - Skotersockar - Trancher-set - En liter "Famous" - Fyra plektrum - Dubbel CD Led Zeppelin "Mothership" - Ett beggat slutsteg jag köpte själv //KG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 december 2007 Dela Postat 25 december 2007 Gretsch catalina club 12"*5" Virvel 1000kr Biljett till att se Justice Daft Punk - Alive The OC s1 Kallingar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mallorcamange (oregistrerad) Postat 25 december 2007 Dela Postat 25 december 2007 Själv fick jag lite kläder å annat,roligare är att jag köpte en clone my willie till tjejen å imorgon ska försöka få ribba på allvar och kopiera min egen påle till henne så att hon har nåt att leka med när jag drar på turne sen hahahah .Hick å god jul... Lite kul att när jag sedan googlade på "clone my willie" så vilken sida kommer upp först...jo den här tråden....haha...tänkte köpa och ge bort såklart...eller varför inte spara åt sig själv? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 25 december 2007 Dela Postat 25 december 2007 (redigerat) -Kallingar (Man underwear ) yepp, I´m a man. -Snygg skjorta -Snygg T-shirt (lite stor) -500kr Ja, inga monitorer eller datorer när man är 5 bröder 😄 Redigerat 25 december 2007 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magpie Postat 25 december 2007 Dela Postat 25 december 2007 Själv fick jag lite kläder å annat,roligare är att jag köpte en clone my willie till tjejen å imorgon ska försöka få ribba på allvar och kopiera min egen påle till henne så att hon har nåt att leka med när jag drar på turne sen hahahah 😄 .Hick å god jul... Lite kul att när jag sedan googlade på "clone my willie" så vilken sida kommer upp först...jo den här tråden....haha...tänkte köpa och ge bort såklart...eller varför inte spara åt sig själv? Clone my willie påminner om den men gjorde i lekis med trolldeg och gav till fröken. Kanke vore nåt nu, men kolla betygen, verkar svårt att få det bra. Gummigeggan som man rör ihop verkar sätta sig toksnabbt så man behöver kanske hjälp. Kul om det finns nån instructional på youtube. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seek Postat 25 december 2007 Dela Postat 25 december 2007 Fick Strumpor trisslotter raggsockor långkalsoger cash spelet "värsta språket" presentkort på rock Seals nya platta ja de va väl de än så länge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ludgo-Pelle Postat 25 december 2007 Dela Postat 25 december 2007 -Kallingar (Man underwear ) yepp, I´m a man. -Snygg skjorta -Snygg T-shirt (lite stor) -500kr Ja, inga monitorer eller datorer när man är 5 bröder 😄 5 bröder!? Hade dina föräldrar ingen TV när de var unga eller var det bara så att den ofta var inne på lagning? 😄 Hälsningar: Ludgo-Pelle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 25 december 2007 Dela Postat 25 december 2007 (redigerat) -Kallingar (Man underwear 😄 ) yepp, I´m a man. -Snygg skjorta -Snygg T-shirt (lite stor) -500kr Ja, inga monitorer eller datorer när man är 5 bröder 😄 😄 5 bröder!? Hade dina föräldrar ingen TV när de var unga eller var det bara så att den ofta var inne på lagning? 😄 Hälsningar: Ludgo-Pelle TV.n fanns inte då.. Dock lever inte båda längre.. Men jag vill inte komma här och vara deppig. Det är ju ändå juletider. Go Jul! Redigerat 25 december 2007 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nones Postat 25 december 2007 Dela Postat 25 december 2007 Jag fick en tröja, ett par vantar, kalsonger och... ... en MacBook Pro 2,4Ghz, 2GB, 160GB! (Har alldeles för snälla föräldrar) Snart påväg till internetbutiken för att beställa ett Presonus FW kort (8in) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrivKraft Postat 26 december 2007 Dela Postat 26 december 2007 Fick du nån då? Ett par...men jag är tacksam! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 26 december 2007 Dela Postat 26 december 2007 Mest tråkiga saker och inget musikrelaterat alls! Men jag fick å andra sidan ta del av ett riktigt smarrigt danskt julbord, med tillhörande goda drycker. Plus att vi denna jul blev -6 barnbarn (inte mina barnbarn!) vilket förstärkte julfriden en aning, det var värt en hel del faktiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bulldozer Postat 26 december 2007 Dela Postat 26 december 2007 ... å en massage-grej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nilsemil Postat 26 december 2007 Dela Postat 26 december 2007 kaffekvarn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gain Postat 26 december 2007 Dela Postat 26 december 2007 Bäst - Guitar Hero 3 Sämst - Guitar Hero 3 (Nu blir det för mycket av den istället för den riktiga guran 😄 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 26 december 2007 Dela Postat 26 december 2007 Bäst - Guitar Hero 3Sämst - Guitar Hero 3 (Nu blir det för mycket av den istället för den riktiga guran 😄 ) 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 26 december 2007 Dela Postat 26 december 2007 (redigerat) Frugan har koll! Jösses vad stor den var! 😄 Redigerat 26 december 2007 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Limpan Postat 26 december 2007 Dela Postat 26 december 2007 ... å en massage-grej 😄 ..och för att slippa feltolkningar så är det nått för huvudet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soxic Postat 26 december 2007 Dela Postat 26 december 2007 Jag fick en varm tröja att ha när jag sitter framför datorn och mixar. Man måste tänka på alla delar av kedjan vettu 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 26 december 2007 Dela Postat 26 december 2007 Hej! Jag fick bl.a. Led Zeppelins klassiska album med Stairway to Heaven! Inspirationskälla. 😎 Nästa år ska vi bara köpa julklapper till oss själva!! 😄😄 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Leeroy (oregistrerad) Postat 27 december 2007 Dela Postat 27 december 2007 en dosa snus Själv fick jag två stockar snus! 😕 vissa har de bra(: men nöjer mig med en dosa ^ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 27 december 2007 Dela Postat 27 december 2007 Pjays av sambon Ett par piratfillingar av dottern En stor värmeljushållare av pojken min OCH naturligtvis: Tillstånd av sambon att köpa ut den gamla hempcn och ta ut den nya... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 27 december 2007 Dela Postat 27 december 2007 Julklappar är för amatörer som fortfarande tror på tomten 😕.. Jag gav inte en enda julklapp och jag fick inte en enda julklapp.. Detta innebär dock inte att jag går lottlös ur detta.. Jag och frugan spar våra pengar dels till mellandagsrean då jag kommer att bl.a skaffa mig en ny skön vinterjacka till mindre än halva priset, samt till en månadsresa till Thailand lite senare nästa år.. Julen är amatörernas afton 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
4Trax Postat 27 december 2007 Dela Postat 27 december 2007 presentkort på East street tattoo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mollin (oregistrerad) Postat 27 december 2007 Dela Postat 27 december 2007 Detta innebär dock inte att jag går lottlös ur detta.. Jag och frugan spar våra pengar dels till mellandagsrean då jag kommer att bl.a skaffa mig en ny skön vinterjacka till mindre än halva priset, samt till en månadsresa till Thailand lite senare nästa år.. Det där är smart! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Biran Postat 27 december 2007 Dela Postat 27 december 2007 Julklappar är för amatörer som fortfarande tror på tomten 😄.. Jag gav inte en enda julklapp och jag fick inte en enda julklapp.. Detta innebär dock inte att jag går lottlös ur detta.. Jag och frugan spar våra pengar dels till mellandagsrean då jag kommer att bl.a skaffa mig en ny skön vinterjacka till mindre än halva priset, samt till en månadsresa till Thailand lite senare nästa år.. Julen är amatörernas afton 😛 Njae, Amatörenas afton ela Nyår och Midsommar då alla amatörer e avsvimmade av fyllan.. Proffsen eju fulla alla andra dagar på året och vilar på de 2 ovan nämda dagar :] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.