Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hur spelar man in med Toneport UX2?? Jag fattar ingenting, så skriv och hjälp mej.

Är ny börjare så jag har aldrig använt nått sånt här.

Annons
Postat

Ska du spela in med cubase eller ableton live, som följde med ux2 hårdvaran? Oavsett så måste du ändra inställningarna i programmet så att ux2 är aktiverad. Väldigt enkelt i ableton live har jag för mig.

Postat
Ska du spela in med cubase eller ableton live, som följde med ux2 hårdvaran? Oavsett så måste du ändra inställningarna i programmet så att ux2 är aktiverad. Väldigt enkelt i ableton live har jag för mig.

Jag har Ableton Live. Skulle vilja ha lite mer hjälp, är inte så bra på sånt här. Vill bara kunna spela in.

Postat

Jag har Ableton Live. Skulle vilja ha lite mer hjälp, är inte så bra på sånt här. Vill bara kunna spela in.

Behöver ingen mer hjälp, fixade det själv efter en stund, men tack för hjälpen.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.