Lilleman Postat 10 maj 2008 Dela Postat 10 maj 2008 (redigerat) Asså, jag vet inte om jag är rätt person att svara på din fråga, men jag har provat en del fram och tillbaka... Jag har kört med olika summeringar allt ifrån Neotek Elan, Soundtracs till en liten Alto när jag skiftar ibland... Idag har jag en Mackie Onyx 16-4-2 (hyggliga brus nivåer och Eq) detta tillsammans med Ett Motu Traveller och en Marian Adcon vilket är en 8-kanalig AD-omvandlare/24 bit Converter för bra pengar. 😑 Detta ger mej 16 problemfria kanaler in/ut och det ger mej iaf friheten att välja, jag sitter inte och spretar isär alla kanaler hela tiden, men det ger mej friheten att göra det för rimliga pengar både i inköp och service... Mina outboards avlastar även min PC... Och jag älskar mitt TC Electronics M4000 (jag har inte hört någon lika bra plugg som jag kan köra i min dator) Och som någon sa, men ibland är det bra att kunna Eq ganska hårt innan det ska fastna, på trummor till exempel... Jag är ett absolut mixer freak, för det ger mej friheten (och rattarna) 😉 Edit: Utvecklade lite... ☺️ Redigerat 10 maj 2008 av Lilleman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
anarkisten1 (oregistrerad) Postat 11 maj 2008 Dela Postat 11 maj 2008 Behringer kan vara ett riktigt bra alternativ om det är tajt med stålar och om man hamnar i en situation där man verkligen behöver en mixer i en hemstudio. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 11 maj 2008 Dela Postat 11 maj 2008 Behringer kan vara ett riktigt bra alternativ om det är tajt med stålar och om man hamnar i en situation där man verkligen behöver en mixer i en hemstudio. Nej, det kan det inte... Både dom och Alto har på tok för höga brusnivåer... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.