Jump to content
Annons

Funktionen funkar inte på Studio Forum


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

Om man ska skriva i Forumet så måste man ju vara inloggad. Och det finns ju en funktion där man kan markera sig som osynlig - men detta får jag aldrig att fungera!!! 😲

Nån som vet hur man gör??

:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hej!

Om man ska skriva i Forumet så måste man ju vara inloggad. Och det finns ju en funktion där man kan markera sig som osynlig - men detta får jag aldrig att fungera!!! 😉

Nån som vet hur man gör??

:musik

Du ser alltid dig själv i listan över inloggade, däremot ser inte andra dig om du har valt att vara "osynlig". Tror att du får en stjärna som markerar din osynlighet, om jag inte minns fel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Om man ska skriva i Forumet så måste man ju vara inloggad. Och det finns ju en funktion där man kan markera sig som osynlig - men detta får jag aldrig att fungera!!! 🙂

Nån som vet hur man gör??

:musik

Du ser alltid dig själv i listan över inloggade, däremot ser inte andra dig om du har valt att vara "osynlig". Tror att du får en stjärna som markerar din osynlighet, om jag inte minns fel.

Det är liksom lite som osynlighetsmanteln i harry potter, du hörs men syns inte 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...